Blog | Terugkijken naar oude artikelen #1

vrijdag 8 januari 2016

Ik hoop altijd dat ik groei met mijn blog, zowel qua schrijfstijl, foto's, opbouw artikelen en de site in het algemeen. Hiervoor kijk ik regelmatig terug naar oude artikelen en het leek mij leuk om jullie daar een beetje in mee te nemen. Soms vind ik het ronduit beschamend om dingen terug te lezen en zien, soms grappig en soms heel leerzaam. Het artikel van vandaag plaatste ik exact een jaar geleden. Ik beschreef hierin mijn populairste artikelen van 2014, in schuine letters heb ik er dit keer de kritiek op mijzelf bijgezet;)

Ik startte dit artikel een jaar geleden met een foto van de ontzettend toffe zebra nagelstickers en een linkje naar het artikel. De linkjes laat ik in dit nieuwe artikel trouwens achterwege omdat de artikelen en producten verouderd zijn. Mocht je toch iets terug willen vinden dan kan dat via de zoekbalk rechts:) De nagelstickers waren in ieder geval van de Xenos en bevielen enorm goed. Nog steeds raad ik je zeker aan om nagelstickers (hopelijk ook met dit printje) bij de Xenos mee te nemen mocht je ze tegen komen!

Ik testte dit palette van Kim Kardashian wat ik eigenlijk veel te weinig gebruikt heb dit jaar. Ik vind 'm nog steeds fijn maar vergeet 'm gewoon vaak erbij te pakken. Goed voornemen voor het aankomende jaar! De lay-out is niet zoals ik het nu zou doen, de foto's oké maar ik zou wat meer op de belichting letten nu. Leuk om te zien waar ik toen niet op lette en nu wel:)
Grappig dat ik in dit overzichtsartikel dus ook al benoemde wat ik anders zou doen. Nu, weer een jaar later, zou ik nog veel meer anders doen. Ik ben qua schrijfstijl niet heel erg veranderd denk ik al probeer ik wel beter op snelheid- en grammaticafoutjes te letten. De foto zou ik zelf nooit meer zo doen, zowel qua belichting, scherpte, en compositie niet. Het palette heb ik overigens bijna nooit meer gebruikt, best zonde eigenlijk.

Ik probeerde een thermo lakje uit een limited edition collectie van Essence. Helaas zonder succes, ik heb deze dan ook nooit meer gebruikt.
Ik vind mijn beschrijving erg beknopt en zou nu iets meer tekst gebruiken om jullie naar het artikel toe te lokken. De foto vind ik echt om te huilen, heel erg slecht.

Het artikel over de persdag (niet afgelopen) vonden jullie erg leuk om te lezen. Dit jaar kon ik er helaas niet bij zijn maar klik hier voor mijn verslag van de keer daarvoor.
Ik schreef een heel verslag over mijn bezoekje aan een persbureau, dat zou ik nu eigenlijk niet zo snel meer doen. De foto's waren al een flink stuk beter qua kwaliteit alleen qua compositie en belichting nog zeker voor verbetering vatbaar.


Sommige artikelen vind ik leuk om terug te lezen, sommigen iets minder. Ik ben nu op een hele andere manier bezig met mijn lay-out en vind het in sommige gevallen lastig om terug te linken naar oude artikelen. Maar verandering is er niet voor niks!
Ik vond dit best wel een kort artikel en zou nu echt voor een uitgebreider artikel proberen te gaan, al is mijn site nu natuurlijk ook verre van perfect. Grappig om te zien dat ik mijzelf toen al echt verbeterd had ten opzichte van 2013 maar dat er ook afgelopen jaar weer een enorme verandering is geweest. Zeker qua foto's ben ik een stuk kritischer geworden maar ben ik ook nog echt aan het oefenen en zoekende.
Vonden jullie het grappig om zo terug te zien? Ik ben benieuwd of de lezers die zelf een blog hebben ook wel eens op deze manier terug kijken!

1 opmerking:

  1. http://www.patagoniastoreonline.com

    Thanks for sharing us such a great post! The photos are amazing!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!