Life | What happens in august, stays in august..

dinsdag 1 september 2015

Tijd voor een overzichtje van augustus! Augustus was een hele bijzondere maand die ik nooit ga vergeten. Zo veel mooie momenten die helaas ook een keerzijde hadden, kijk je mee?


Een groot gedeelte van augustus stond in het teken van Roemenië, waar ik 2 weken vrijwilligerswerk deed. Het was ontzettend bijzonder en ook al ben ik nu ruim 2 weken terug, mijn hoofd is nog niet helemaal geland hier. In dit artikel schreef ik over mijn ervaring en over hoe ik het vond om weer terug te zijn.

Toen ik Roemenië was, was het rustig op de site, zodra ik weer thuis was ging ik hard aan de slag, onder andere met deze fijne lipscrub van H&M.

Ook ging ik een dagje naar Amsterdam! Ik combineerde een persevent met een beetje winkelen en een bezoekje aan de foodhallen:) Mijn verslagje van die dag lees je hier.

Het leukste feestje van 2015 was absoluut Strandfestival ZAND! Jullie hebben de afgelopen maanden ongetwijfeld wat over dit geweldige festival voorbij zien komen want ik was namelijk ambassadeur. Volgend jaar vind het festival plaats op zaterdag 27 augustus, meer foto's en verhalen over dit jaar vind je in dit artikel.

 Sas was een dagje hier en wat is het toch altijd fijn om haar weer te zien<3 Ze maakte deze lieve foto van mij en Josje, Josje is hier nogal schijnheilig want de rest van de dag had ze alleen maar oog voor Saskia. Sas was natuurlijk niet voor niks hier, we maakten onze eerste video, die je hier kunt terugzien!

Het was een volle maand waar ik met een bijzonder gevoel op terug kijk. Als dit artikel online komt heb ik mijn eerste schooldag alweer gehad, ik ben zo benieuwd! Ik ga natuurlijk nog steeds streven naar iedere dag een artikel, mocht ik merken dat dat niet lukt met school en werk dan horen jullie dat uiteraard als eerste!
Hoe was jullie augustus?

2 opmerkingen:

  1. Waauw, mooie foto's! Die eerste met de paarse bloemen is prachtig! Geniet van de nieuwe maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, mooie foto's! Die eerste met de paarse bloemen is prachtig! Geniet van de nieuwe maand!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!