Food | Ikea Vlierbloesemsap

maandag 7 september 2015

Elke keer dat ik bij Ikea kom neem ik standaard dit drankje mee. Zo ontzettend lekker! Geen hele uitgebreide review want zo extreem bijzonder is het nou ook weer niet maar ik wilde het toch even met jullie delen, meer een tip-artikel dus!

Vlierbloesemsap heeft een bijzondere smaak; bloemig, fruitig en best wel bijzonder, gewoon een keer proeven. Het drankje wordt gemaakt van de bloemen van de vlierbloesem én is biologisch. Goedkoop vind ik het niet, voor 3 pakjes betaal je €1,89.

De smaak is echt apart, ik vind het heerlijk maar kan me voorstellen dat niet iedereen er van houdt. Het drankje is redelijk zoet maar niet té. Ik ben er dol op en raad jullie zeker aan om deze eens mee te nemen bij Ikea!
Ik ben zeer benieuwd naar jullie favo Ikea-food, tips zijn welkom!

1 opmerking:

  1. Ohh wij gaan binnenkort weer naar de Ikea, dan zal ik het eens meenemen! Meestal zijn onze probeersels van de food afdeling niet zo heel geslaagd: we hadden een keer een Zweeds kerstdrankje meegenomen, maar dat was niet zo heeeel lekker, haha!

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!