Beauty | Max & More Illuminating Face Primer

woensdag 9 september 2015

Als primer-fan heb ik al ontzettend veel soorten en merken geprobeerd. Nog steeds ben ik op zoek naar een primer die in de buurt komt van de klassieke van Sephora. Bij de Action nam ik deze budget variant mee, even kijken of het iets is!

Mijn foundation trekt altijd enorm snel in, ik vind het dan ook belangrijk aan een primer dat deze dat niet doet zodat ik de foundation goed kan verdelen en uit kan smeren. Verder is het natuurlijk de bedoeling dat je foundation mooier én langer blijft zitten. Nou blijft mijn foundation over het algemeen echt prima zitten dus gebruik ik de primer voornamelijk om het aanbrengen makkelijk, of eigenlijk mogelijk, te maken.

Allereerst credits voor de verpakking; oogt totaal niet goedkoop en op het doosje staan duidelijke instructies. Deze primer belooft je huid gladder en stralend te maken. Qua ingrediënten een beetje zoals vaak bij goedkope producten; het product bevat siliconen én parabenen. Niet iedere huid kan daar goed tegen maar ik ervaar er geen problemen mee.

Ik ben redelijk tevreden, zeker als je naar de prijs, €1,99, kijkt, ik had er eigenlijk weinig van verwacht. De primer blijft echt even op mijn huid liggen en trekt niet te snel in waardoor ik mijn foundation goed kan verdelen. Ik heb niet echt het idee dat oneffenheden verdwijnen of dat mijn huid echt gaat stralen maar daar heb ik weer andere producten voor;) Voor mij dus een prima primer, wil je echt een primer om oneffenheden te egaliseren dan vind ik dit geen topproduct. Hij voelt mild aan op de huid en smeert fijn uit, ook het pompje is makkelijk en hygiënisch in gebruik. Voor dat kleine prijsje zou ik 'm best opnieuw kopen!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hem zelf ook gekocht en vind hem eigenlijk erg fijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die flacon ziet er mooi uit voor €1,99. Misschien dat ik hem binnenkort ook maar eens in mijn mandje gooi bij de Action.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik twijfelde laatst ook of ik hem mee zou nemen, maar Garnier Perfect Blur is nog steeds mijn favoriet. En die is nog steeds niet op.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!