Blog | Jullie likes en dislikes!

donderdag 10 september 2015

Sommige artikelen worden wel 4x zo veel gelezen als anderen, ook op social media merk ik een groot verschil in wat jullie, mijn lezers en volgers, wel en niet leuk vinden. Soms niet leuk want als je veel moeite steekt in een artikel en geen mens leest het dan is dat jammer. Het is dan weer wel heel leuk om te zien dat een artikel wel gelezen word én leerzaam om te kijken wat wel en niet werkt.

Jullie toppers
Het artikel waarin je een giftcard van Lush kunt winnen is veruit het meest gelezen afgelopen week. Niet zo gek natuurlijk én je kunt nog steeds mee doen!

Mijn review van het Bronze Block van Sleek viel ook in de smaak, net als het product zelf trouwens;)

3. Josje en ik
Dit vonden jullie veruit de leukste foto op Instagram, katten blijven leuk he;)

Dit vonden jullie minder leuk
Mijn artikel over mijn favoriete sapje viel niet echt in de smaak, het sapje hopelijk wel;)

Mijn Instadiary over augustus was schijnbaar ook niet echt interessant, die werd heel weinig gelezen, oeps..

3. Instagram
Naast de foto van het vlierbloesemsap vonden jullie deze foto van de nieuwe parfum van Mexx ook niet echt leuk. De foto zelf vind ik wel leuk gelukt maar als ik naar het artikel kijk vermoed ik dat de producten jullie niet zo aanspreken.

Wat leer ik hier van?
Ik vind het lastig want er zit vaak weinig logica in. Het is niet zo dat jullie standaard eten of parfum niet leuk vinden. Wel merk ik dat als ik zelf al een beetje twijfelde over foto's of een artikel dit vaak bevestigd word door jullie. Ook maakte ik vorige mijn eerste video, een veel aangevraagd item, uiteindelijk werd die ook matig bekeken. Het blijft een beetje zoeken en tips zijn van harte welkom, ondertussen ga ik vrolijk door:)

4 opmerkingen:

  1. Dat het even iets minder bekeken wordt, betekent niet gelijk dat het minder leuk is hoor! Regenachtige dagen doen het altijd goed, ook als ik een bagger blogpost plaats. Maar heb ik een keer een uniek staaltje briljant schrijfwerk geleverd en de zon schijnt eindelijk weer eens, is het opeens een stuk rustiger. Om maar een voorbeeld te noemen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, het maakt toch niet uit! Mensen gaan toch meestal later pas gericht zoeken naar onderwerpen :) Alsnog leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het ook wel eens gehad, dat ik zó tevreden was over een artikel en zeker wíst dat iedereen het zou lezen of er op zou reageren... Had ik echt maar een paar reacties. Maar goed, dat heeft iedereen wel eens en het zorgt er heus niet voor dat je blog minder leuk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat maakt het uit. Er zijn altijd hits and misses :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!