Blog | Win een Yoga Masterclass met Tara Stiles

donderdag 10 september 2015

Een beetje kort dag, ik weet het, maar wel heel leuk! Aankomende zaterdag (12 september) vind er in Amsterdam een yoga event plaats met yoga goeroe Tara Stiles. Wie het leuk vind om mee te gaan én zaterdag beschikbaar is kan een kaartje winnen!
Tara combineert yoga met een levensstijl waar goede voeding en rust ook belangrijk zijn. Het gaat om balans vinden en kijken naar je eigen behoeften, zowel van je lichaam als geest.

Overmorgen komt Tara naar Amsterdam om daar een masterclass te geven, je kunt daar het volgende van verwachten. Je krijgt dan een twee uur durende masterclass, kunt Tara ontmoeten en vragen stellen, je boeken laten signeren, boeken kopen en een groene smoothie drinken. De masterclass vind plaats in De Nieuwe Yogaschool in Amsterdam en duur van 15:30 tot 18:00, overige info vind je hier.

Ik ben er sowieso bij zaterdag en mag 1 van jullie meenemen! Lijkt het je leuk om mee te gaan, laat even een reactie achter met je mail en wie weet zie ik je zaterdag:)

1 opmerking:

  1. Ik wens je onwijs veel plezier aanstaande zaterdag. Ik vind het erg jammer dat ik niet erbij kan zijn, het had me echt onwijs tof geleken. Ik ben wel benieuwd naar je verslag, als dat kan ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!