Life | Een nieuw schooljaar, even wennen en een gebroken bil..

zondag 6 september 2015

Vandaag een kleine update over hoe het nu gaat. Het was de afgelopen dagen heel rustig op de site. Nu heb ik én weinig producten om te reviewen én vrijwel geen tijd. 

School begon afgelopen week weer met 2 enorm volle dagen en dat was natuurlijk even wennen. Naast het feit dat we de eerste 2 dagen van 's ochtends tot 's avonds geacht werden in de collegebanken te zitten kregen we ook een enorme berg huiswerk waar onder veel leeswerk. Even rustig inkomen is er dus niet bij. Ik heb afgelopen week dan ook vooral gespendeerd aan lezen over psychologische stromingen en ondernemen in de zorg (en seizoen 5 van Modern Family).

Op donderdag had ik mijn eerste stagedag, ik ga stage lopen bij een organisatie die vluchtelingen begeleid en ik heb er ontzettend veel zin in. De stage lijkt ontzettend leerzaam en interessant te worden:)

Verder heb ik schijnbaar ik Roemenië mijn zitbeen gescheurd, ondanks dat het flink pijn doet vind ik het nog steeds grappig. Ik werd in het zwembad gegooid en kwam op de rand terecht. Pas thuis begon het echt enorm veel pijn te doen dus besloot ik even langs de dokter te gaan.. Beetje rustig aan doen en dan is mijn bil zo weer heel;)

Het was dus even flink wennen met werken, stage, school én bloggen, dat laatste kwam er niet echt van. Voor de komende dagen staan er wel weer artikelen klaar dus het komt allemaal wel goed:)
Hoe is het met jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!