Beauty | Nivea 3in1 Micellair Water voor elk huidtype

zondag 20 september 2015

Micellair water is voor mij, en vele anderen, onmisbaar geworden het laatste jaar. Het is ideaal om make-up te verwijderen en ontzettend makkelijk in gebruik. Het enige wat miste was het verzorgende aspect, Nivea heeft nu voor 3 verschillende huidtypes een micellair water die zowel reinigen als verzorgen. Ideaak voor mensen die 's avonds geen zin hebben in een uitgebreid reinigingsritueel.

Nivea had al 3in1 micellair water voor de gevoelige huid, nu zijn er dus ook varianten voor de normale/gemengde en de droge huid. Ik vind micellair water ideaal omdat het echt heel veel make-up in 1 keer verwijderd en prettig aanvoelt op mijn huid. Ik testte al eerder micellair water van Garnier, in dat artikel leg ik ook uit wat micellair water nou precies is, je vind het hier.


NIVEA Essentials Verfrissend & Verzorgend Micellair Water
Deze variant voor de normale tot gemengde huid verfrist en ondersteund natuurlijke schoonheid door de toevoeging van vitamine E. Vitamine E stimuleert het natuurlijke vochtgehalte waardoor je huid optimaal gehydrateerd word

NIVEA Essentials Verzachtend & Verzorgend Micellair Water
Speciaal voor de droge huid heeft deze variant toegevoegde amandelolie, dit kalmeert en verzorgt de huid.Ook word de huid gevoegd en het vochtgehalte versterkt, dit voorkomt een droog en trekkerig gevoel.

NIVEA Essentials Sensitive & Verzorgend Micellair Water
In deze variant vind je een combinatie van ingrediënten die de 3 tekenen van een gevoelige huid verminderen; roodheid, een trekkerig gevoel en droogheid. In de ingrediënten vind je onder andere druivenpitolie, dit helpt tegen het trekkerige gevoel door de intensief verzorgende eigenschappen.


 Ik heb zelf een gemengde huid die best wel makkelijk is qua verzorging, ik heb alle drie de producten geprobeerd en merkte onderling weinig verschil. Wel vond ik de variant met amandelolie, voor de droge huid, wat prettiger aanvoelen, daar merkte ik ook echt de verzorgende eigenschappen. Verder doen ze wat ze beloven; ze reinigen snel en makkelijk! Ik vind alle drie de varianten dus prima, ik moet daar wel bij zeggen dat mijn huid weinig eisen heeft. Mocht je echt een specifiek of veeleisend huidtype hebben dan denk ik dat je meer verschil zult ervaren tussen de verschillende varianten. Als ik naar andere reviews kijk hebben de verschillende eigenschappen ook echt toegevoegde waarde voor verschillende mensen en huidtypen, best wel een aanrader dus:)

Je vind ze bij onder andere Kruidvat en Etos voor €5,99.

1 opmerking:

  1. Lijkt mij een fijn product! Wil nog eens een keer micellair water proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!