Hair | Andrélon Deluxe Volume & Shine Conditioner

dinsdag 15 september 2015

Omdat ik mijn haar regelmatig blondeer en het van nature al breekbaar is, is een goede verzorging essentieel. Ook is het onhandelbaar en niet uit de klit te krijgen als ik geen conditioner gebruik. Soms lijk ik het perfecte product gevonden te hebben, maar na een tijdje lijkt mijn haar gewend te raken en ga ik op zoek naar wat nieuws. Onlangs kwam Andrélon met de Deluxe lijn, ik probeerde de conditioner met lotusbloem.

De producten uit de Deluxe lijn zijn van professionele kwaliteit, zien er uit als andere producten van Andrélon maar dan net ietsje luxer, je herkent ze dus makkelijk in het schap.
Deze conditioner geeft je haar luchtig volume en laat het prachtig glanzen. Lotusbloem staat bekend om haar verfijnde geur en staat symbool voor kracht en zuiverheid, de werking in de conditioner zie je terug in het feit dat je haar luchtig blijft en lekker ruikt.

 Eerlijk is eerlijk, ik vind 'm vrij gewoontjes. Hij ontklit mijn haar prima maar ik merk weinig van volume of extra glans, sterker nog, ik merk dat mijn haar ten opzichte van mijn vorige conditioner (John Frieda) achteruit gaat. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn haar wel veeleisend is. Als je prima gezond haar hebt dat alleen een beetje ontklit hoeft te worden is dit product misschien wel geschikt.

Je vind de Deluxe lijn van Andrélon bij de reguliere drogist, de conditioner kost ongeveer €4,89.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!