Hair | John Frieda Beach Blonde Deep Conditioning Masque

dinsdag 8 september 2015

In juli schreef ik al over de shampoo en conditioner uit de Beach Blonde lijn van John Frieda, de review vind je hier. Ik was ontzettend enthousiast over de producten en heb ze inmiddels al een paar keer opnieuw gekocht en aan vrienden aangeraden.

Regelmatig heeft een drogist wel een actie met 2e product gratis o.i.d, in een van deze acties nam ik ook deze intense conditioner/haarmasker mee. Zou die net zo goed bevallen als de rest?

De producten uit de Beach Blonde lijn peppen je haar enorm op en geven het textuur zonder het stroef of vettig te maken. De toevoeging van mint geeft een fris en schoon gevoel en zorgt voor luchtig haar.


Dit masker herstelt je haar en zorgt dat het nonchalant en makkelijk valt. De formule met Monoi-olie en zeewier herstelt je haar maar verzwaart het niet. Zelfs de beschadigde haarpunten worden gericht herstelt qua vochtbalans. Gebruik 'm na het wassen in plaats van conditioner of voor het wassen als haarmasker.


Fijn product maar qua haarmasker vind ik het niet enorm veel toegevoegde waarde hebben, Marilyn blijft nog steeds favoriet. Als ik het product om de keer wassen als conditioner gebruik merk ik wel resultaat. Mijn haar voelt nog een stuk zachter als bij de "normale" conditioner. Je kunt bij deze productlijn echt verwachten dat je haar wat textuur krijgt en nog steeds mooi valt en zacht aan voelt. Omdat ik vooral echt lyrisch was over de shampoo had ik misschien wat meer verwacht van dit masker, alsnog echt een fijn product!

Je vind 'm voor €9,15 bij onder andere Kruidvat, even de aanbiedingen in de gaten houden en je hebt 'm voor een stuk minder;)

1 opmerking:

  1. Ik ben eigenlijk niet zo bekend met de producten van John Frieda, maar het masker klinkt best fiijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!