Body | Lush Dirty Deal Showder Limited Edition by Vivienne Westwood

zaterdag 19 september 2015


Ik was al eeuwen benieuwd naar de showders van Lush. Ze leken me super onhandig maar wel heel erg leuk. Voor de mensen onder ons die niet geobsedeerd zijn door Lush; een showder is een poeder waarmee je je kunt wassen onder de douche. Een douchegel in poedervorm dus:)

Ik had totaal niks meegekregen van deze LE, totdat ik gisteren de Lush in liep om mijn oude, vertrouwde Marilyn weer te kopen. Ik rende nog net niet op het schap met aantrekkelijke dozen af, mijn hoofd schreeuwde "hebben!", mijn portemonnee, volgestouwde badkamerkast en vriend riepen "niet doen!". Gelukkig heb ik altijd geleerd dat een eigen mening hebben erg belangrijk is, al betwijfel ik of die wijze raad ook gold voor dit soort situaties.


Dit bijzondere product heeft de bekende Dirty geur van bergamot en roos, de verpakking is ontworpen door Vivienne Westwood. Je neemt een handje poeder mee de douche in, vermengt dit met water en voila, je doucheschuim is klaar! De winst uit de verkoop van dit product wordt gedoneerd aan organisaties die zich verzetten tegen het TTIP handelsverdrag. Dit verdrag richt zich, heel kort samengevat, op winst voor grote bedrijven ten koste van onze leefkwaliteit en planeet. Als je meer over TTIP wilt weten, klik dan op deze link.


Oke, allereerst; die kartonnen verpakking is echt mega onhandig, dat word natuurlijk allemaal vochtig in de badkamer. Ik heb dan ook een deel van het pak overgegoten in een waterdichte potje (van Marilyn hihi) en die in de badkamer gezet. De poeder is ook niet extreem ideaal, in de douchepuff kwam er geen schuim, op mijn handen een beetje. Ik hou van lekker veel schuim en het gebrek hier aan zorgt er voor dat ik veel meer van het product gebruik. De geur vind ik heerlijk en als je eenmaal schuim hebt is het ook heerlijk en fijn om je te wassen. Het schuimgehalte kan dus wat hoger omdat je dan stukken langer met het product doet, hierom vind ik de prijs van €19,95 ook vrij veel.

Wil je graag bijdragen aan een goed doel en een leuke Limited Edition proberen? Qua geur is het zeker een aanrader, je vind Dirty Showder in de Lush winkels en hier in de webshop.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ik ben zelf eigenlijk best geschrokken van dat TTIP plan en ik vind het dus ook erg goed dat Lush er iets aan probeert te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!