Body | Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum

zaterdag 12 september 2015

Ik heb weer een nieuwe parfum! Ondanks dat het een drama was om het flesje op de foto te zetten uiteraard toch een review. Ik had schijnbaar nog nooit een rood product gefotografeerd en vond het heel moeilijk om een passende ondergrond te vinden.
Normaal zit deze geur in een ander flesje, dit is de collector's edition uit 2014. Bij de Jumbo is nu een actie gaan waarbij je flinke korting kunt sparen op verschillende parfum's. In plaats van €85 betaalde ik €45.

The One is een warme, kruidige geur met een tikkeltje bloemige frisheid. In de topnoten vind je verschillende citrusvruchten, lychee, perzik en bergamot. De hartnoten bestaan voornamelijk uit bloemen, onder andere jasmijn. In de basisnoten vind je vanille, amber en muskus. Een afwisselende combinatie van warme en frisse ingrediënten!

Ik hou zowel van frisse als warme geuren en was op slag verliefd op deze parfum. Een geur is altijd lastig te omschrijven natuurlijk maar hij is voornamelijk warm en heeft toch écht een frisse ondertoon. Naar mate je de geur wat langer op hebt word hij wat warmer maar ook wat milder. Het fruitige blijf je echt wel ruiken maar ondanks dat vind ik het toch een herfst-achtige geur. Hij blijft niet bijzonder lang hangen, eigenlijk gewoon zoals je verwacht van de gemiddelde geur. Ik vind 'm niet super apart en denk dat dit een geur is die veel mensen lekker vinden:)

De actie bij Jumbo loopt nog even, kijk dus zeker even bij de servicebalie als je in de winkel bent, daar kun je alle geurtjes ruiken en kijken wat ze kosten. Bij iedere €5 krijg je een zegel, je hebt er 10 nodig, het sparen gaat dus best wel snel.

2 opmerkingen:

  1. Wat een opvallende kleur is dat voor een flacon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een gave kleur flacon, ik vond de geur alleen wat minder in de winkel

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!