Body | Greenland Raspberry Body Scrub

zaterdag 26 september 2015

Eén keer eerder probeerde ik een product van Greenland, die beviel, op de geur na, prima. Deze scrub met frambozen had ik al een tijdje thuis staan om te proberen. Ik ben niet dol op zoete geurtjes maar hou wel heel erg van scrubs.

 Greenland is niet zomaar een merk; het bevat natuurlijke en biologische ingrediënten en is vrij van parabenen en kunstmatige kleurstoffen. Ook de scrubdeeltjes zijn natuurlijk, ze zijn namelijk gemaakt van gemalen abrikozenpit, een ingrediënt wat je vaker terug ziet in natuurlijke scrubs. De fruitextracten in combinatie met glycerine zouden voor een zijdezacht huidje zorgen, de scrubdeeltjes zijn klein en mild waardoor dit product ook geschikt is voor gevoelige huidjes.

De geur is mega zoet, ik herken wel framboos maar vind het niet echt natuurlijk, ik moet meer aan een frambozenlolly denken. De verpakking vind ik geweldig, heel fijn om gewoon de scrub op je hand te kunnen spuiten in plaats van in een pot te graaien.

 De scrub is mild, zeker niet te hard en geeft een aangenaam gevoel. Naast de scrubdeeltjes ontstaat er onder de douche ook een enorme hoeveelheid schuim, heel erg lekker! Mijn huid voelt zacht, verzorgt en goed schoon aan maar de geur vind ik echt veel te zoet en nep. Bij het vorige product van Greenland was ik ook niet weg van de geur maar de kwaliteit is echt prima!

Je vind de producten van Greenland bij onder andere Etos, deze scrub kost €5,95.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op scrubs! Deze ziet er wel een beetje gek uit. Ik had hem meer roze verwacht :-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er grappig uit! Ik vind het alleen wel belangrijk dat zo'n product ook lekker ruikt. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!