Beauty | Opgemaakt Juni 2016: Met onder andere Max Factor, Batiste en The Body Shop

donderdag 30 juni 2016


Ik maakte deze maand best weinig dingen op en ook een keer niks van Lush, dat is echt uitzonderlijk! Ik testte afgelopen maand heel veel nieuwe producten uit waardoor ik van alles door elkaar heb gebruikt, dan gaat het natuurlijk minder hard dan wanneer je elke dag dezelfde shampoo gebruikt;)


Batiste Droogshampoo Blush €4,50
Tja, wat kan ik zeggen. Batiste maakt naar mijn mening echt de aller beste droogshampoos en deze variant met een subtiele bloemengeur bevalt heel goed. Op dit moment ben ik twee limited editions met hele fijne geuren aan het testen dus die zien jullie snel! De mini die je rechts ziet is de "Tropical" variant met een lichte kokosgeur, deze kost €1,50.

John Frieda Full Repair Masker €7,99
Dit masker nam ik even snel mee omdat al mijn haarmaskers op waren en dat bleek een goede keus! Mijn haar werd hier niet extreem veel gezonder van maar het voelde wel zacht en lekker aan. 


Dove Invisible Dry Deodorant €1,99
Mijn vaste deo! Deze houdt mij lekker lang droog en fris en, heel erg belangrijk, vlekt niet op je kleding. Dit kan rustig de 20e zijn die ik hier van op maak, ik gebruik 'm al eeuwen en ben groot fan.

Max Factor False Lash Effect Mascara €17,99
Deze LE mascara zit ook in de vaste collectie van Max Factor, zonder die Star Wars verpakking dan. Ik heb 'm inmiddels weer opnieuw gekocht en het is echt de beste mascara ooit voor mij, mijn wimpers lijken langer, dikker maar niet klonterig of te dik. Hij blijft prima zitten, houdt mijn wimpers mooi in de krul en doet alles wat ik van een mascara verwacht. De waterproof variant is trouwens een absolute afrader, die heeft stukken minder effect en is met geen liters remover weg te krijgen.


The Body Shop Eye & Lip Make-Up Remover €12
Heel lang geleden schreef ik al een review over deze remover en dit was mijn tweede flesje. Hij verwijdert mijn make-up heel erg goed en is zacht voor mijn huid, vrij prijzig maar wel een aanrader:)


Giordani Gold Volume Mascara €18
Ik dacht dat ik een review had geschreven over deze mascara maar ik kan 'm nergens meer vinden. Ik heb deze echt bijna een jaar gebruikt (i know, dat hoort niet), en hij had een subtiel maar mooi effect. Ik zou 'm niet opnieuw kopen maar hij was prima!

Een beetje een saaie opgemaakt deze maand! De volgende opgemaakt komt wat later, ik ben namelijk op vakantie tot begin augustus dus die ga ik voor jullie maken als ik terug kom.
Welke producten heb jij opgemaakt?

2 opmerkingen:

  1. Die star wars mascara is cool :D en ik blijf fan van John Frieda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al zoveel droogshampoo's gebruikt, maar nog nooit Batiste. Raar eigenlijk... want ik heb wel een mini liggen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!