Body | Avaha Mineral Botanic Velvet Body Lotion

dinsdag 14 juni 2016


Bij de unboxing van de I Love Myself Box liet ik jullie deze bodylotion al zien, na de unboxing heb ik 'm meteen in gebruik genomen en vandaag vertel ik jullie er graag wat meer over. Mijn internet is nog steeds niet optimaal dus het kan dan een van de foto's wat vager is, dit wordt aangepast zodra mogelijk:)


Avaha is het Hebreeuwse woord voor "liefde", toepasselijk want de producten worden met veel aandacht, liefde en bijzondere ingrediënten gemaakt. In veel van de producten van Avaha vind je dode zee mineralen, deze staan bekend om de extreem helende en verzorgende werking op je huid.  Grappig feitje dat Avaha in het begin ooit ontstaan is door modder uit de dode zee te gebruiken in een spa, mensen wilden dit mee naar huis nemen en van het een kwam het ander..


De Mineral Botanic Lijn heeft een subtiele, kruidige en heel licht zoete geur. Door de mineralen wordt je huid gehydrateerd verzorgd en blijf 'ie in optimale conditie. De bodylotion heeft een fluweelzachte textuur en beloofd een zijdezachte huid met een subtiel bloemig geurtje.


In de praktijk vind ik de bodylotion lekker, verzorgend, prettig maar ook een beetje saai. De geur vind ik lekker en mijn huid wordt echt goed verzorgd maar het is geen "wow"-effect. Het nadeel van zo veel producten mogen testen is dat de gewone producten soms een beetje wegvallen. Toch zou ik als particulier ook eerder voor een bodylotion gaan met een meer aanwezige geur of een super speciaal effect. Als je op zoek bent naar een goede bodylotion met weinig zooi en een milde kruidige geur dan is dit wel een aanrader. Voor 400 ml. betaal je ongeveer €20 en hij is onder andere hier verkrijgbaar.

1 opmerking:

  1. Hmm, ben er benieuwd naar! Jammer dat hij niet echt 'wow' is, maar soms zijn basic producten die gewoon hun werk doen juist fijn. Niet teveel poespas.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!