Beauty | Nvey ECO Powder Blush "Blushing Sunset"

dinsdag 21 juni 2016


Als ik één product mag kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland dan wordt het denk ik een blusher. Ik vind een blusher zo veel toevoegen aan een gezicht en er zijn zo veel mooie kleurtjes en texturen te vinden. Ik wissel dagelijks van blush en kan dan ook echt niet zeggen wat mijn favoriet is. De afgelopen tijd probeerde ik een baby roze variant van het biologische merk Nvey Eco, van dit merk probeerde ik al eerder dingetjes en dat beviel altijd wel prima.


 Deze blusher is 100% natuurlijk, dierproefvrij en heeft een talkvrije formule, de blusher is qua tint geschikt voor alle huidtypes en ideaal op te bouwen qua kleur en intensiteit. In de ingrediënten vind je maispoeder, kamille en jojoba olie, deze combi zorgt voor een natuurlijk resultaat van de poeder op je gezicht. Vitamine A, C, en E beschermen je uit tegen schadelijke invloeden en door de milde samenstelling is dit product ook geschikt voor zeer gevoelige of droge huidjes.


Bij het aanbrengen valt direct de superfijne poeder op maar ook de extreem hoge pigmentatie. De blusher is super fijntjes maar geeft echt bergen kleur af, meestal moet ik toch wat meer opbouwen bij zo'n lichte kleur, dat is hier niet nodig. De poeder voelt licht aan en gaat mooi op in de huid. De kleur die ik getest heb is "995 Blushing Sunset", naast deze zijn er nog 7 andere kleuren verkrijgbaar.


Ik vind het effect subtiel en erg mooi, ik wil bijna zeggen dit wordt mijn nieuwe favoriet maar ik kan echt niet kiezen. De komende dagen is dit in ieder geval mijn favoriet;)


Met €23,99 is dit absoluut geen budget blusher maar als je kijkt naar hoe lang zo'n doosje mee gaat vind ik het prima betaalbaar. Ik gebruik echt veel en bij mij gaan ze nooit op dus tenzij je je hele gezicht er mee bepoedert gaat deze vermoedelijk wel een maand of 6 mee. Absolute aanrader qua kwaliteit en kleur, ik kan eigenlijk tot op heden nog geen nadelen bedenken. Je vind deze én de andere producten van Nvey bij Solobiomooi, deze webshop heeft een riant assortiment aan biologische en natuurlijke producten en waren zo lief om mij deze blusher op te sturen.

Wil je de reviews van de andere blushers op de foto lezen?:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!