Blog | EOS Event

woensdag 15 juni 2016


Gisteren was ik samen met Romy aanwezig bij het EOS event in De Kas in Amsterdam. Schandalig genoeg had ik nog nooit een van de mega populaire lippenbalsems geprobeerd, gelukkig is dan na dit event verandert. Ik vertel jullie graag wat meer over EOS, het event én de nieuwe producten die er aan gaan komen!


Het event vond plaats ter ere van de lancering van een nieuwe lippenbalsem én nog meer leuke nieuwe dingen, daar vertel ik je later wat over. Het event vond plaats in de serre van het prachtige restaurant De Kas in Amsterdam. Ze bereiden daar eten met verse producten uit de tuin en hebben een zéér fotogenieke locatie. 


We gingen langs drie verschillende standjes waar we wat meer leerden over EOS. Eén van die stands ging over de natuurlijke ingrediënten, daar ontdekte ik dat EOS 100% natuurlijk is en 95% biologisch. Dat laatste had ik niet verwacht maar is absoluut een positieve bijkomstigheid. Verder zijn de producten vrij van parabenen en niet op dieren getest, jippie!


Tussen de info door kon ik mooi kennis maken met EOS door fijn aan alle lippenbalsems te snuffelen. Niet alle geuren vond ik geweldig maar de meeste wel en ondertussen hoorde ik diverse enthousiaste verhalen van bloggers die de balms al wel geprobeerd hadden. Ondertussen heb ik natuurlijk ook al gesmeerd en het bevalt zeer goed! Ik ga nog niet te veel vertellen want er komt een uitgebreide review aan.


Na de benodigde informatie kregen we dit bordje eten. Wat en hoe het precies allemaal is weet ik echt niet maar het was fenomenaal lekker. Het was een bijzondere combinatie van hele bijzondere smaken en texturen die samen echt een geweldig geheel vormden. Sorry dat ik jullie niet kan vertellen wat het precies was maar ik vond het té mooi en lekker om niet te laten zien.


Hierna kregen we een van de mooiste toetjes die ik ooit gegeten heb. Ten eerste was het geweldig lekker, het ijs leek iets van limoen/basilicum, ten tweede zat er ook nog iets leuks aan vast. Naar aanleiding van dit toetje mochten we raden wat de nieuwe EOS variant zou worden en dat is.. granaatappel/framboos. De nieuwe variant kreeg ik ook mee naar huis en ik kan je alvast vertellen dat 'ie erg goed bevalt.


Als kers op de taart werden ook de nieuwe body producten gepresenteerd; vanaf september zullen naast de lippenbalsems ook handlotions en bodylotion verkrijgbaar zijn. Tegen die tijd krijgen jullie van mij een uitgebreide review. Ik kan je alvast vertellen dat alles in ieder geval te koop gaat zijn bij Douglas maar tegen die tijd meer info/prijzen/geuren/jekenthetwel. Ik wil het persbureau van EOS heel erg bedanken dat ik aanwezig mocht zijn en ik ga lekker genieten van de producten. Overigens ga ik zeker nog een keer terug naar De Kas om daar meer van de kaart te proberen dus dat gaan jullie ook nog terug zien, hier of op Instagram!

2 opmerkingen:

  1. Oeh, het ziet er allemaal heel leuk uit! En lekker :). xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super leuk uit! lijkt me echt een tof event, ik heb standaard naast mijn bed een eos eitje staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!