Hair | Olaplex Hair Perfector No3

zaterdag 18 juni 2016


In april vertelde ik al dat ik Niophlex gebruikte om te voorkomen dat mijn haar te erg beschadigd bij het verven, inmiddels ben ik overgestapt naar Olaplex. Dit scheen echt veruit het beste te zijn volgens ongeveer iedereen, klein detail; het kleine flesje op de foto kost zo'n €30. Ronduit schandalig die prijs natuurlijk maar ik laat jullie graag weten of ik het, het waard vind.


Als je je haar verft, met name blondeert, dan raken de zwavelbruggen in je haar beschadigt en verslapt je haar. Deze zwavelbruggen zorgen er voor dat je haar er mooi, gezond en glanzend uit ziet, als ze breken wordt het er dus niet mooier op. Olaplex zorgt er voor dat deze zwavelbruggen niet breken en herstelt je al beschadigde haar. Olaplex wordt door je kapper gemengd met je verf en na het verven aangebracht, No3 kun je dan thuis gebruiken om je haar nog mooier te houden/maken. Ik verf mijn haar bij een kapper die Niophlex gebruikt (anders ga ik echt failliet) en gebruik 1 keer per week Olaplex thuis. Indien mogelijk dan slaap ik er een nachtje mee, anders laat ik het een kwartier in trekken.


Ik vond Niophlex al goed werken maar dit is helemaal een wereld van verschil. Ondanks dat ik €30 echt schofterig vind voor zo'n miniflesje vind ik het het geld 100% waard. Mijn haar ziet er veel beter uit en voelt veel fijner aan. Gisteren had ik het gewassen en had ik geen Olaplex gebruikt vooraf, ik vond mijn haar meteen droog en heb het zojuist opnieuw gewassen omdat ik echt glans en stevigheid miste. Het is meteen al redelijk verslavend dus en ondanks de prijs kan ik het iedereen aanraden. Volgens Olaplex zelf dien je een riante hoeveelheid in je haar te smeren, ik smeer echt een minibeetje en dat werkt prima. Je kunt het beste even op de site van Olaplex kijken waar in jouw buurt ze het verkopen, ik kocht die van mij bij Kinky Kappers, daar werken ze er sowieso mee:)

Voor mensen die niet hele lappen tekst willen lezen; ja, het is die €30 absoluut waard en op de prijs na heb ik geen nadelen ondervonden.

1 opmerking:

  1. Super goede tip! Ja echt gierig die prijs, maar sommige dingen zijn het écht waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!