Nails | Sally Hansen Miracle Gel Adventure Land Collection

maandag 4 september 2017


Nu de zomer er weer op zit (welke zomer?), is het tijd voor een nieuw seizoen en nieuwe avonturen. Of je nu aan een nieuwe studie begint, een nieuwe baan start of een ander avontuur begint, je nagels zitten sowieso goed. Sally Hansen Miracle Gel blijft goed zitten en is verkrijgbaar ik heel veel verschillende kleuren. De komende tijd staat de Adventure Land collectie in de spotlights waarvan ik jullie er vandaag drie laat zien.


Sally Hansen Miracle Gel is een nagellak met bijbehorende topcoat die je in twee stappen aanbrengt. Ik heb al vaker over deze lakjes geschreven en ze zijn niet voor niks een van mijn favorieten. Als je twee niet te dikke laagjes kleur aan brengt en een goede laag top coat, dan blijf je manicure zeker een week goed, zonder beschadigingen en chippen.


In de collectie vind je 7 kleurtjes die perfect zijn om nieuwe uitdagingen aan te gaan en waarvan er 4 compleet nieuw zijn in het assortiment van Sally Hansen. Ik testte #204 Adrenaline Crush, #247 Little Peony en #572 Wild For Violet.


#204 Adrenaline Crush
Deze mix tussen brons, zilver en glitters dekt in twee laagjes en geeft een prachtig effect wat niet té overdreven is voor elke dag maar wel zo feestelijk dat je ´m voor de feestdagen kunt dragen. Mooi lakje met net wat extra's die vrijwel voor elke gelegenheid passend is.


#247 Little Peony
Deze bleekroze kleur viel mij een klein beetje tegen. Ik had ´m wat meer roze verwacht en wat minder wit. Hoewel ik witte nagellak best mooi vind, is deze tint ´m voor mij net niet. Het is in mijn ogen een witte lak met een hele lichte roze tint.


#572 Wild For Violet
Deze donkerpaarse kleur dekt in twee laagjes goed en in drie laagjes perfect. De kleur is diep en erg spreken, mooi wel maar wel aan de donkere kant voor mijn smaak.


Alle drie de kleuren blijven met de bijbehorende topcoat van Sally Hansen een week mooi op je nagels zitten, de topcoat zorgt daarnaast ook voor een intense glans en laat de nagels wat dikker lijken. Ondanks dat niet al deze drie kleuren helemaal min smaak waren, blijft Sally Hansen nog steeds één van mijn favoriete merken qua nagellak omdat het beduidend beter blijft zitten dan andere merken. Je vind Sally Hansen bij diverse drogisten voor €11,99, de topcoat heeft dezelfde prijs als de lakjes en zit in een zwart flesje.
Welke van de drie kleuren zou jij kiezen?

*De producten in dit artikel heb ik gekregen.

1 opmerking:

  1. Ik kan echt niet kiezen tussen #204 Adrenaline Crush en #572 Wild For Violet, vind die twee erg mooi :)!
    Xxxx, leoniae

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!