Nails | Essie ¨Spin The Bottle¨

maandag 18 september 2017


Nagellakkleuren komen en gaan, mijn smaak verandert en per seizoen gaat mijn voorkeur altijd weer uit naar andere kleuren. Eén soort tint blijf ik altijd dragen en dat zijn nude tinten, ik vind die veruit het mooiste op mijn nagels en handig voor elke gelegenheid. Vandaag een nude tint van mijn favoriete merk nagellak: Essie.


Ik heb al redelijk vaak over Essie geschreven dus uitgebreide info over dit, van oorsprong, salonmerk is niet echt nodig. Ik ben fan door de mooie kleuren die net even anders zijn, de mooie flesjes én doordat de lak het beste blijft zitten van alle lakjes die ik ken, op (semi) gellak na natuurlijk.


¨Spin The Bottle¨ is een beige achtige nude tint die meer naar het bruine neigt dan naar het roze. Ik vind ´m het mooiste als je een beetje bruin bent in de zomer maar ongeacht dat staat deze tint in mijn ogen iedereen wel. In drie laagjes heb je ´m echt dekkend, voor een iets meer doorschijnende lak kun je prima voor twee lagen gaan. Je vind ´m onder andere bij Bol.com voor €6,69, mocht je ´m daar willen kopen dan zou ik het leuk vinden als je at via mijn advertentie in de rechter zijbalk doet. Laat vooral jouw favoriete nude tinten achter in de reacties!
Wat is jouw lievelings nagellak?

Meer Essie lakjes zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!