Food | Cookie Dough Chocolade!

dinsdag 5 september 2017


Het houd niet op, nog meer chocolade! Er is veel gaande in chocoladeland momenteel en ook Hands Off My Chocolate komt met twee spannende nieuwe smaken waarvan eentje mijn chocoladehart wel heel snel doet kloppen.


Nog niet heel lang geleden lanceerde Hands Off My Chocolate hun bonbons, die ik uiteraard testte. Ik had dan ook niet verwacht dat ze nu alweer met nieuwe repen zouden komen, dat was dus een leuke verrassing. Hands Off brengt de volgende smaken op de markt:
- Melk Chocolate Chip Cookie Dough
- Puur 70% Hazelnoot Zeezout & Cacao Nibs


Melk Chocolate Chip Cookie Dough
Jullie zullen vast niet heel verbaast zijn dat dit de variant is waar ik heel erg gelukkig van werd, voordat ik ´m überhaupt proefde. Ik ben dol op ijs met cookie dough en de combinatie met chocolade leek me geweldig. Gelukkig bleek ik deze in de praktijk ook geweldig te vinden, je proeft duidelijk cookie dough en duidelijk koek. De reep is alleen wel heel erg zoet, geen reep dus die ik snel weg vreet, maar meer een waar ik af en toe een paar stukjes van pak. Nou is dit natuurlijk niet per definitie nadelig, het kan ook in mijn geval geen kwaad om niet een hele reep binnen 15 minuten weg te werken;).


Puur Hazelnoot Zeezout & Cacao Nibs
Omdat ik zelf niet zo van pure chocolade houdt, maakte ik een uitzondering en vond ik iemand die met mij mee wilde testen. Deze reep is niet extreem puur van smaak en alle drie de ingrediënten zijn goed aanwezig. De combinatie van hazelnoot en zeezout vond ik bij de bonbons van Hands Off even wennen maar wel lekker, nu met de cacao nibs en de donkere chocolade is het echt lekker.


Beide lekkere repen dus waarvan de Cookie Dough toch echt mijn ultieme favoriet is. Wat ik leuk vind is dat Hands Off twee repen op het zelfde moment heeft uitgebracht die enorm ver van elkaar af staan. Ik weet zeker dat als één van de twee repen niks voor je is, je de andere wel lekker vind, leuk dus dat ze voor iedereen wat op de markt brengen. Je vind de repen onder andere bij Albert Heijn voor €1,99 per stuk.
Welke van de twee zou jij kiezen?

*De producten in dit artikel heb ik gekregen.

1 opmerking:

  1. Die cookie dough chocolade lijkt me echt lekker! Persoonlijk houdt ik niet zo van chocolade met zeezout.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!