Beauty | Max Factor Velvet Mattes Lipsticks

dinsdag 12 september 2017


Als je mij op Instagram volgt, heb je vast al voorbij zien komen dat Max Factor me koekjes had gestuurd. In dat pakketje zaten uiteraard niet alleen maar koekjes, maar onder andere ook 6 prachtige matte lipsticks. Ik probeerde ze allemaal uit, en laat jullie graag de kleuren zien!


Ik ga er niet te veel over lullen, Max Factor kennen we allemaal wel. Deze matte lipsticks met een fluwelen finish beloven een zachte formule en een intense kleur. De lipstick is verkrijgbaar in 7 verschillende kleuren waarvan ik er 6 aan jullie kan laten zien. De kleur die ik niet ontving (ik bedenk me nu dat ik die er best bij had kunnen kopen), is ¨Nude¨, een lichte nude tint (goh).


Bovenste rij van links naar rechts: Sunkiss, Flame en Rose.
En de onderste rij van links naar rechts: Blush, Desire en Love.


De swatches van links naar rechts: Sunkiss, Flame, Rose, Blush, Desire en Love.

Ondanks dat ik geen enorm lipstick-persoon ben, heb ik best wat ervaring met lipsticks. Ik merk vaak dat hoe dekkender de formule en hoe intenser de kleur, hoe minder zacht de stick vaak aan voelt. Ik vind het bij deze kleuren allereerst opvallend dat ze zeer goed dekken met minimale moeite en dat de formule extreem zacht aan voelt. Vooral de meest rechter kleur, Love, gleed echt over mijn lippen heen. De kleuren zijn niet allemaal mijn smaak, het effect wel. Volledig matte vind ik vaak niet zo, deze fluwelen gloed is voor mij perfect en geeft een mooie uitstraling, die niet te heftig is als je niet vaak lipstick draagt.


De kleuren blijven bij mij oké zitten, niet geweldig, zeker niet met eten en drinken. Ik vind het zelf nooit zo'n probleem om mijn lipstick even bij te werken, zeker niet als de formule zo zacht is. Mijn favoriete kleur is absoluut Rose, die past het beste bij mijn lippen, smaak en gezicht. Je vind de Velvet Mattes gewoon bij de drogist, ze kosten daar circa. €14,99 per stuk.
Welke kleur spreekt jou het meeste aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!