Persbericht | Catrice Blessing Browns

maandag 24 juli 2017


Normaliter zie je hier eigenlijk alleen reviews, nooit losse persberichten. Omdat ik merk dat ik het zelf toch leuk vind om bij andere bloggers persberichten te lezen die ik zelf niet ontvang wil ik eens proberen of jullie het hier ook een beetje gaan lezen. Ik heb er voor gekozen een nieuwe categorie aan mijn blog toe te voegen, zodat je direct kan zien dat het om een persbericht gaat en niet om een review met eigen ervaringen. In het kader van komkommertijd zul je hier tot begin augustus flink wat persberichten tegen komen en wat minder reviews. 

Halverwege september komt Catrice met een nieuwe limited edition die in het teken staat van bruine lippen, een trend die we in de jaren ´90 al voorbij zagen komen. De trend belooft dit najaar weer helemaal terug te zijn en ik laat jullie graag zien wat Catrice voor ons op de markt brengt.

 

Metallic Liquid Lip Liner €3,59
Deze liner heeft een metallic finish een een vilten applicator, ideaal om spectaculaire en unieke lippen mee te maken. Ik vermoed dat dit niet heel erg mijn ding is maar mensen die enigszins getalenteerd zijn met make-up kunnen hier vast prachtige dingen mee maken. Hij komt uit in 2 kleuren; Copper To Go en Rosé Frappé.

 

Matt Lip Cream €3,99
Deze hoog gepigmenteerde producten hebben een matte finish en beloven je lippen niet uit te drogen. Verkrijgbaar in 4 kleuren; Café Au Lait, Café Noir, Mousse Au Chocolat en Plum Sucrée. Ik ben niet zo weg van matte lip creams omdat ze bij mij altijd enorm gaan rimpelen, de linker kleur, Café Au Lait, zou ik desondanks wel willen proberen.

 

Matt Lip Liner €2,59
Deze prachtige lip liners passen perfect bij de lipsticks uit deze collectie. De liners hebben een matte, langhoudende textuur die je lipstick beter laat zitten en de kleur meer doet stralen. Verkrijgbaar in 4 kleuren; Café Au Lait, Crème Brûlée, Tarte Au Chocolat en Macaron Kiss. Ik hou wel van lipliners en koop dan ook vaak een bijpassende wanneer ik een lippenstift koop, handig!



















Melting Lip Colour €4,99
Deze lipsticks zijn cremig van textuur, hebben een medium dekking en een glanzende finish. Verkrijgbaar in de 4 kleuren Café Au Lait, Crème Brûlée, Tarte Au Chocolat en Macaron Kiss. Ik ben zelf erg benieuw naar Café Au Lait.























Leuke collectie wel, ik ben niet heel erg van de hele donkere kleuren maar de wat lichtere tinten spreken me zeker aan! Als deze in de herfst in de winkels ligt (Kruidvat en Trekpleister), komt er wellicht nog een review voorbij hier:).
Welk product spreekt jou het meeste aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!