Food | Hands Off My Chocolate Chocoladebekers

maandag 3 juli 2017


Tja, als je op de kilo´s probeert te letten of geen suiker eet, sorry voor het tweede chocolade artikel op een rij. Ik eet gewoon vrolijk door en laat jullie vandaag drie nieuwe producten van Hands Off My Chocolate zien!


Hands Off My Chocolate hebben jullie hier al wel eens voorbij zien komen met de welbekende repen die in rondjes verdeeld zijn. Onlangs lanceerde dit bedrijf iets heel nieuws in hun assortiment; bekers met daarin los verpakte chocolaatjes. Ook de chocolade uit de bekers word net als de repen gemaakt met eerlijke Belgische chocolade en heel veel liefde.


Drie smaken waarvan ik er één bijzonder vind ten opzichte van wat ik al ken op chocoladegebied. De balletjes met hazelnoot praline en zeezout vind ik verrassend, leuk dat er nu ook geëxperimenteerd word met zeezout in combinatie met iets anders dan karamel. Qua prijzen vallen de bekers me wat tegen, voor max. 10 balletjes betaal je ongeveer (afhankelijk van de winkel) €3,69 en eerlijk is eerlijk, dan koop ik liever twee chocoladerepen.


Marshmallows Covered With Milk Chocolate (6stuks)
Deze variant heeft vrij weinig extra uitleg nodig volgens mij, ik kan jullie wel vertellen dat één chocolaatje zo´n 53 calorieën bevalt en dat dit mijn favoriet van de drie varianten is. Ik proef een luchtige marshmallow en de mega lekkere chocolade van Hands Off. Niet extreem bijzonder, wel heel erg lekker en niks op aan te merken behalve dat ik 6 in een potje te weinig vind.


Chocolate Balls With Soft Caramel & Seasalt (10 stuks)
Prima balletje, heel veel zachte karamel en een toefje zeezout, lekker wel, vaak vind ik deze combi nét iets te zout. Ook de karamel is perfect zacht en druipt echt uit de chocolade, heerlijk. Deze beker bevat dus 10 stuks en elk chocolaatje bevat 48 calorieën.


Chocolate Balls With Hazelnut Praline & Seasalt (10 stuks)
Deze combinatie kende ik nog niet en dan vind ik het altijd extra leuk. Een balletje bevat 36 calorieën en is gevuld met zachte praline met de smaak van hazelnoot en een toefje zeezout. Ik vind ze qua smaak vrij gewoon, lekker hoor, niks mis mee, maar gewoon. Het zeezout proef ik een mini beetje en die combi werkt, maar is niet super speciaal.


Oke, ik vind ze alle drie lekker maar niet heel speciaal. Dat bedoel ik zeker niet negatief, er zijn voldoende mensen die lekker een ¨gewoon¨ chocolaatje willen en niet al die gekkigheid. Wat ik wel een bummer vind is de prijs, bijna €4 voor 10 chocolaatjes (of zelfs 6) vind ik echt te veel en als ik kijk naar de repen van Hands Off, vind ik het ook niet echt in verhouding. Wellicht dat deze bekers qua verpakking wat duurder zijn om te maken maar toch, de prijs zou een reden zijn voor mij om ze niet mee naar huis te nemen. Qua smaak, prima, op dat gebied zou ik ze zeker nog eens kopen:). Je vind ze bij Jumbo en Marqt en vanaf 10 juli ook online in de webshop van Hands Off My Chocolate.
Welke variant lijkt jou de lekkerste?

1 opmerking:

  1. Ondanks dat het wat aan de prijzige kant is, zou ik toch die variant met marshmallow willen proberen :o ik ga maandag tijdens het doen van de boodschappen meteen even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!