Beauty | Etos Rainbow Hightlighter & Coconut Fixing Spray

vrijdag 14 juli 2017


Nu ik dit type komt de regen met bakken uit de lucht maar schijnt het aankomende week 30 graden te worden. Ik heb vandaag in ieder geval twee gezellige en zomerse producten om aan jullie te laten zien; een rainbow highlighter en een fijne fixing spray met kokos geur, beide van Etos huismerk.


Leuk om te zien dat Etos het laatste jaar echt een flinke groei heeft gemaakt en veel meer up to date is qua producten. Als Etos Friend krijg ik regelmatig de nieuwste producten en ik geniet er oprecht van om te zien dat een budget merk zoals Etos nu ook in speelt op trends door limited editions uit te brengen en toffe producten zoals deze rainbow (unicorn) highligter te verkopen. Naast dat Etos zeer betaalbaar is, is het merk ook cruelty free en word er geen gebruik gemaakt van dierproeven.


Coconut Fixing Spray €4,99
Deze long lasting make-up fixing spray zorgt er voor dat je make-up, ook tijdens een zweterige zomerdag, goed blijft zitten. Ik gebruik eigenlijk altijd make-up fixing spray en de laatste twee flesjes die ik op maakte, waren van Etos. De sprays sprayen fijn, niet te nat en ook niet te weinig, drogen snel en mooi op en doen hun werk gewoon top. Als ik de spray een keer vergeet, blijft mijn make-up veel minder lang zitten, ik kan dus echt niet zonder. Ook vind ik dit soort sprays fijn om het poederige effect van een flinke laag make-up wat terug te drinken, de finish vind ik een stuk mooier en natuurlijker met een spray er over. Deze variant ruikt naar kokos, de geur is ook wel fris maar de kokos is echt aanwezig. Ik vind dat wel lekker maar als je er niet van houdt, is een andere variant misschien beter voor je. Het is niet zo dat je de hele dag heftig naar kokos ruikt maar er is zeker wel een vleugje.


Rainbow Highlighter €4,99
Deze compacte poeder highlighter kun je op twee verschillende manieren gebruiken; je mengt alle kleurtjes door elkaar; óf je gebruikt de kleuren los en mengt ze naar wens. Dat laatste vind ik zelf niet te doen. Als ik de kleuren los wil oppakken moet ik echt een mini mini mini kwastje pakken waar ik vervolgens weinig mee kan, niet echt mijn ding dus.
De kleuren door elkaar werkt prima, de highlighter is niet te poederig, heeft veel pigment en is glanzend en niet glitterig.


Op mijn arm vind ik ´m een beetje tegen vallen, de glans vind ik prachtig maar ik vind de blauwe ondertoon niet zo mooi en het koele zilveren eigenlijk ook niet. Ik bedoel niet dat ik het niet oké vind, meer dat ik het niet bij mijn smaak vind passen. Als je op zoek bent naar een hele koele highlighter; dan is deze wel perfect.


Op mijn gezicht valt ´ie al iets warmer uit, maar alsnog te blauw voor mijn smaak. Verder vind ik de glans echt prachtig, het maakt me benieuwd naar andere highlighters van Etos.


Beide producten vind ik qua kwaliteit erg goed, de highlighter is alleen totaal niet mijn smaak, jammer want hij ziet er in het doosje zo prachtig uit. De spray vind ik heel erg fijn, hij doet wat ik wil en ruikt lekker, heel fijn en zomers. Je vind beide producten  vanaf heden bij Etos, de kwasten komen van Ali Express.
Welke van de twee zou jij willen proberen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!