Food | Mira Eats #6

dinsdag 4 juli 2017




Daar ´issie weer; Mira Eats! in deze 6e editie laat ik jullie graag weten welke aanraders ik deze maand heb op etensgebied! Je vind in deze rubriek leuke restaurantjes, fijne gerechten en bijzondere supermarktvondsten. De vorige editie kun je via deze link lezen.

AH To Go - Mangostukjes
Ik probeer geen eten te kopen als ik onderweg ben omdat ik het vaak vies vind en het is duur. Nu vergeet ik wel eens mijn brood of heb ik echt honger en dan haal ik iets. Bij de AH To Go hebben ze van die veel te dure plastic bakjes met mango, zo lekker! Het fijne aan mango vind ik dat het enorm vult door de vezels en toch lekker fris is.

AH To Go - Pretzels
Als je dan toch in die AH bent, neem meteen even een pretzel mee. Ik heb veel pretzels op in mijn leven en die van de Appie vind ik echt verrassend goed!

Overig - Eten Op Rolletjes
Ik ging naar EOR afgelopen maand en dat was zo leuk! Ik at onder andere een geweldige fish taco bij Men I Love Fish en nog veel meer lekkere dingen. Ik schreef er een verslagje over dat je via deze link kunt lezen. In dat artikel vind je ook waar het festival nog meer te vinden is de komende maanden.

Supermarkt - Ben & Jerry´s S´Wich Up
Ik was al gek op B&J cookie dough maar vorige week ontdekte ik iets wat ik helemaal fantastisch vond. Deze variant B&J is vanille roomijs met chocolade en koekjessaus, stukjes koekjesdeeg en stukjes chocoladekoek. Heel veel chocolade, heel veel koekjes, geweldig.

Supermarkt - Gerookte Makreel
Jullie kennen het misschien wel, van die plastic bakjes met gerookte makreel die je bij elke supermarkt wel kan vinden. Ik ben hier de laatste tijd weer helemaal verslaafd aan, heel lekker door salades, op brood of gewoon los.

Supermarkt - Maple Syrup
Ik at ooit maple syrup in een restaurant en was op slag verliefd. Bij de Jumbo nam ik afgelopen maand een fles mee en dat bevalt goed. Op pannenkoeken en flensjes is het geweldig én een stuk minder slecht dan gewone stroop. De flessen zijn met zo'n €5 echt wel aan de prijs maar ik kan het absoluut aanraden.

Geen enorme lijst en ook niet echt restaurants maar wel fijne dingen. Ik zie jullie over een maandje weer terug hier (hopelijk eerder) met een nieuwe Mira Eats!
Heb jij nog aanraders op etensgebied?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!