Body | VOGUE Cosmetics Glow & Shine

donderdag 13 juli 2017


Onlangs kreeg Vogue een relaunch en veranderde het van VOGUE Women naar VOGUE Cosmetics. Onder deze nieuwe naam introduceert Vogue een compleet gerestylede lijn met verfijnde producten op basis van luxe en bijzondere ingrediënten. De verpakkingen zijn in een nieuw jasje gestoken met een luxe uitstraling om meer naar het gevoel van luxe te gaan dat Vogue Cosmetics graag wilt uitstralen. Ik probeerde vier producten uit de Glow & Shine-lijn met daarin diamantpoeder voor een stralende en glanzende huid, naast deze lijn zijn er nog 5 andere geuren onderdeel van het nieuwe Vogue Cosmetics.


Ook nieuw is dat er nu ook een Bodylotion Spray & Go, een Anti-transpirant en een Shower Foam te krijgen is binnen de productlijnen. De anti-transpirant biedt zo´n 48 uur bescherming en verzorgt je oksels, de spray laat geen witte strepen achter en is vrij van parabenen. De Shower foam zorgt voor een luxe gevoel onder de douche en de Bodylotion spray trekt snel in en laat geen plakkerige laag achter. Vogue Cosmetics heeft op dit moment de volgede zes geurlijnen:
- Care & Moisturise
- Soft & Smooth
- Glow & Shine
- Extravagant
- Enjoy
- Reve Exotique


De producten van Glow & Shine zijn verrijkt met ¨Diamond Dust¨ en gouden shimmer. De geur is licht zoet en ruikt naar mandarijn, jasmijn, muskus en een beetje vanille. Ik zou de geur zelf omschrijven als vrij kruidig met een toefje zoet, wel verschilt het wat per product op welke manier de geur aanwezig is.


Anti-Transparant €3,39
Deze deodorant zonder alcohol zou 48 uur moeten beschermen, nou komt het zelden voor dat ik 48 uur niet douche en geen nieuwe deo spray, maar het idee is leuk. Geen witte strepen maakt deze bij mij helaas niet waar, het is een en al wit, zowel op mijn huid als op mijn kleding. De geur is wat kruidig maar ik ruik ook een wat frisse geur er doorheen, eigenlijk best wel lekker. Jammer van de witte strepen, hij houdt me verder goed fris en ruikt aangenaam. Handig voor bij witte of lichte kleding, bij zwart zou ik ´m echt niet gebruiken.


Foaming Shower Gel €4,99
Dit soort schuim voor onder de douche zie ik de laatste tijd bij steeds meer merken opduiken, fijn want ik ben er dol op. De geur is bij dit schuim wat zoeter dan bij de andere producten maar nog steeds wel kruidig. Verder een prima schuim die een schoon gevoel geeft en mijn huid lekker zacht achter laat.


Bodylotion Spray & Go €5,99
Bodylotion in sprayvorm vind ik meestal erg ideaal, maar het heeft zo zijn nadelen. Zo verspil je vaak veel product en moet je uitkijken voor een gladde vloer, ook bij deze variant is dat weer zo. Als ik te dichtbij spray wordt het niet goed verdeelt, als ik te ver weg spray zit de halve vloer onder, mensen die een spray als deze kennen zullen dit wel herkennen. De geur is heel subtiel maar het effect verrassend zacht, de spray werkt makkelijk, trekt snel in en zorgt voor een gladde huid. Fijne spray, jammer van de vloer en de verspilling.

Cream Shower €3,00
Deze douchegel in crèmevorm zit vol kleine gouden glittertjes, hier word ik meteen al blij van. De geur is me wat te heftig, heel kruidig met iets gekkigs er doorheen, niet mijn favoriet van de vier. Na gebruik heeft mijn huid een lichte shimmer en dat vind ik dan wel weer mooi, verder werkt ´ie gewoon prima, niet anders dan andere prima doucheproducten.


Ik ben niet lyrisch maar vind de producten wel prima met als favoriet de Bodylotion Spray & Go. Ik zie zeker een verbetering ten opzichte van het vorige VOGUE en het oogt en voelt absoluut luxer allemaal. Deze geur vond ik lekker maar hij is wel aan de heftige kant, ik denk dat dit geen lijn is die veel mensen zal aanspreken, gelukkig zijn er nog vijf andere geurlijnen. Je vind de producten van VOGUE Cosmetics vanaf heden bij de drogist, meer info over alle lijnen vind je op de website. Van VOGUE Women was bekend dat ze niet op dieren testen en ook niet in China verkochten, ik durf er vanuit te gaan dat dat bij VOGUE Cosmetics hetzelfde is.
Ben jij al bekend met het nieuwe VOGUE?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!