Beauty | Opgemaakt Juni 2017 met o.a. OGX, Esse en Etos

zaterdag 15 juli 2017


Opgemaakt Juni, het staat er echt, ook al is het inmiddels halverwege juli geweest. Om een lang verhaal kort te maken; ik had mijn opgemaakte spulletjes iets te goed opgeruimd. Anyway, ik heb weer een aantal fijne producten opgemaakt die ik jullie klaar laat zien, er zit één matig product bij, de rest vond ik eigenlijk prima tot top. Mocht ik een review gemaakt hebben over het betreffende product, dan kun je op de naam klikken om daar terecht te komen.


In eerste instantie was ik niet heel blij met deze conditioner, mijn haar werd er niet zacht van en klitten verdwenen ook niet. Toen mijn fijne conditioner op was, pakte ik deze er toch weer bij, in combinatie met een hele zachte shampoo. Uiteindelijk vond ik ´m best prima, alleen mijn haar ontklitten moest dan wel door de shampoo gebeuren, ik zou deze dan ook niet opnieuw kopen.

Kneipp Amandel Douche Foam €7,99
Absoluut mijn favoriete geur van Kneipp, bloemig en amandel, heel erg lekker. Het schuimt werkt verder prima en maakt mijn huid lekker zacht, Wat ik bij Kneipp opvallend vind ten opzichte van andere, vergelijkbare producten is het zachte laagje op mijn huid, een beetje olie-achtig, maar niet vet.


Batiste Blonde Droogshampoo €6,49
Prima droogshampoo die werkt zoals ik van Batiste gewend ben; goed. Deze variant voor blond haar vond ik niet heel erg van toegevoegde waarde, ik vond ´m zelfs een beetje een gele gloed geven. Niet voor herhaling vatbaar.

Batise Droogshampoo Cherry Mini €1,99
Prima qua werking, geen gekke gloed. De geur vind ik niet naar kersen ruiken, wel een lekker vleugje zoet en misschien heel ergens ver weg fruitig.


Hele dure crème maar wel heel goed. Mijn huid werd hier heel blij van en de geur is geweldig, lees vooral even de review.

Etos Cleansing Tonic €1,99
Deze tonic voor alle huidtypen werkt prima maar niet fenomenaal. Ik vond ´m niet echt heftig, niet echt voedend en eigenlijk niet zo heel speciaal. Hij voelde prettig om laatste restjes make-up mee te verwijderen maar verder niet echt als een toevoeging voor mijn huid.


Orthica Magnesium-400 €21,31
Ik slik magnesium om migraine te voorkomen, geen idee of het werkt eigenlijk maar ik durf er niet mee te stoppen. Waarom ik dit potje dan toch in dit artikel stop? Ik ben wel benieuwd of er lezers zijn die ook magnesium slikken tegen migraine en wel ervaren hebben of het nou echt werkt of niet.

Trekpleister Onder de Douche Bodymilk €2,99
Ik vond dit echt dramatisch. Ik ben heel erg fan van bodylotion onder de douche maar dit sloeg nergens op. De bodymilk gleed meteen van mijn huid af en liet niks achter wat ik als zacht kan bestempelen. Op mijn armen werkte ´ie wel een beetje maar ik gebruik een product als deze voor droge benen en daar werkte die dan weer niet.


Dit waren ze weer, niet heel veel, wel een hoop doucheproducten en voor één van de eerste keren geen Lush in dit artikel. Ik zie jullie volgende maand weer, sowieso na 6 augustus want tot die tijd ben ik lekker op vakantie:) Ik ga ongetwijfeld weer een droogshampoo opmaken en ook mijn reguliere shampoo komt een beetje aan zijn einde. Tot volgende keer!
Welke van deze producten gebruiken jullie ook wel eens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!