Life | April 2017 Lente!

maandag 1 mei 2017


En weer een maandje verder! April was best wel oke, ik deed een paar leuke dingen maar was vooral heel druk met school en stage. Qua weer was het soms net zomer en soms net winter, typsich april dus, kijken jullie mee naar mijn maand?


Ik ging een dagje naar Amsterdam en het weer zat gelukkig enorm mee. Ik kocht weinig maar ging wel in het grote reuzenrad op de Dam. Voor €7,50 draai je een rondje of 3/4, best veel geld maar wel een hele leuke ervaring en een prachtig uitzicht.


De regen en het wisselvallige weer die bij de lente horen, vind ik maar niks. Dat de straten door alle bloesembomen mooi roze kleuren, vind ik geweldig.


Met Pasen hadden we een brunch met de familie en kreeg ik dit gezellige bosje tulpen van mijn opa.


Ik probeerde zomerse foto´s te maken om een beetje in zomerse sferen te komen..


De dagen daarna werd het ineens zo koud dat ik toch maar weer over ging op winterse foto´s.


Ik experimenteerde lekker in de keuken en kwam onder andere op dit idee. Ik wil het allemaal nog even perfectioneren en dan delen in een recept hier op mijn blog:).


Ik kreeg deze toffe BLUX Box voor het eerst binnen, erg leuk. De complete unboxing kunnen jullie via deze link zien.


Het shirtje van NNOOSH (Anna Nooshin) kwam eindelijk uit en was natuurlijk precies mij smaak. Hele mooie kwaliteit:). 

Ook voor mei heb ik weer leuke plannen maar die zien jullie aan het einde van de maand wel, ik hoop in ieder geval op heel veel zon!
Hoe was jullie april>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!