Beauty | Opgemaakt April 2017 met o.a. Lush, Clinique en Batiste

dinsdag 2 mei 2017


Afgelopen maand maakte ik 6 producten op en het word bijna een beetje saai; ik maakte weer Lush op en weer Batiste. Alsnog wil ik jullie graag laten zien welke producten er doorheen gingen, waaronder een fijne foundation. Als ik een review van het betreffende artikel heb gemaakt, kun je op de naam van het product klikken om daarbij terecht te komen.


Prima, prachtige verpakking, geen geweldige geur maar wel een fijn product. Batiste is een beetje mijn vaste merk qua droogshampoo en bevalt me eigenlijk altijd goed.

Prima spray om het poederige effect van mijn make-up wat weg te werken. De spray, sprayt wijd uit en is zuinig in gebruik.


Vrije heftige scrub dit, ik hou er wel van. De geur vind ik niet geweldig, mag wel wat meer limoen van mij maar wel een lekker harde en effectieve scrub. Omdat ik zo veel scrubs heb, is deze helaas niet opgegaan, ik zag dat ´ie al sinds januari over de datum was en hij rook ook wat vreemd. Zonde en wel iets om in de gaten te houden bij Lush producten.

Clinique Anti-Blemish Solutions €32,13
Deze foundation had ik al eeuwen en was volgens mij een van mijn eerste foundations. Clinique vind ik qua foundation altijd heel fijn; zuinig in gebruik, mooie dekking en geen plamuur effect. Ik heb deze foundation niet opnieuw gekocht, wel een nieuwe variant er van. Als je een goede foundation wilt en wat meer te besteden hebt, kan ik je de foundations van Clinique zeker aanraden.

Nivea Verfrissende Reinigingsgel €6
Deze variant is volgens mij niet meer te koop, of in ieder geval is de ¨aqua effect¨ lijn nu volgens mij de ¨essentials¨ lijn. Je mist er ook niet superveel aan vind ik. Deze reiniger voelde heel heftig aan, mijn huid was droog na gebruik maar mijn puistjes verdwenen niet, geen groot succes.

Mijn laatste Lush-aankoop! Dit masker beviel zeer goed en ging dan ook in no time op, heel fijn!


Dat was ´m weer, niet heel veel maar wel veel fijne dingen. Ondanks dat ik het gros van deze producten fijn vond, zou ik alleen de droogshampoo weer opnieuw kopen. Van de meeste producten heb ik nog een grote voorraad of zou ik liever een andere variant uitkiezen.
Welke van deze producten gebruik jij ook wel eens?

2 opmerkingen:

  1. Fijne producten heb je opgemaakt! Ik moet eigenlijk ook weer een nieuwe Batiste droogshampoo kopen, erg frijn product maar ik vind het zo prijzig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love Lettuce heb ik laatst ook opgemaakt. Fijn masker is dat he!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!