Food | Mira Eats #4

woensdag 3 mei 2017


Daar ´issie weer; Mira Eats! in deze 4e editie laat ik jullie graag weten welke aanraders ik deze maand heb op etensgebied! Je vind in deze rubriek leuke restaurantjes, fijne gerechten en bijzondere supermarktvondsten. De vorige editie kun je via deze link lezen.

Bijenkorf - Poké Bowl
Deze bowl, ookwel sushi bowl genoemd at ik bij de Bijenkorf (voor een belachelijke prijs van bijna €13). Ik had de variant met zalm en een pittige saus, echt heel erg lekker. De ingredienten smaakten vers, de bowl was goed gevuld en de saus was lekker pittig maar niet te heftig. Ondanks de prijs wel een aanrader, eigenlijk zoals al het eten wat ik tot nu toe bij de Bijenkorf geproefd heb.

Supermarkt - Magnum Almond Pint
Ik had de lancering van deze kleine wondertjes via Instagram uitbreid meegekregen en besloot nu zelf maar te gaan proeven. Het gaat dus om een beker ijs van Magnum, omhuld met een laag chocolade die je, net zoals de reguliere ijsjes, lekker kunt kraken. Ik koos voor de Almond variant en die was top. Veel chocolade, veel magnum en niks op aan te merken. Ik vond ´m zelfs lekkerder dan een gewone Magnum Almond omdat ik deze snel saai vind, in de beker ijs zitten tussendoor nog stukken chocolade en amandel.

Supermarkt - Surimi met cocktailsaus
Mijn meest recente verslaving: surimi sticks met een flinke sloot cocktailsaus, verrukkelijk!

Utrecht - Abel´s Deli Merengue
Op Utrecht centraal zit een nieuw tentje met allerlei lekkere dingen. Ik heb daar op de merengue na, niks geprobeerd maar de merengue was geweldig. Heel smaakvol en heel knapperig met een perfecte zachte binnenkant, beste ever.

Utrecht - Bigoli
Bij Bigoli in Utrecht aan de Schoutenstraat vind je heerlijke broodjes met hoogwaardige en verse ingrediënten. Ik heb er nu twee keer een broodje makreelsalade (€4,50) gegeten en die was echt top. Ook een van mijn favoriete drankjes, de frisdrank van San Pellegrino, worden er verkocht, toptentje.

Geen hele grote lijst maar ik was dan ook voornamelijk druk met school afgelopen maand. Aankomende maand hoop ik eindelijk langs Dunkin Donuts te gaan, deze keten ken ik wel van Aruba maar vorige keren in Amsterdam was het echt veel te druk. Verder staan er nog geen etentjes op de planning maar ik pluk vast her en der wel weer leuke ontdekkingen vandaan!
Laat jouw aanraders achter in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!