Beauty | BeeBee Highlighter Powder

maandag 8 mei 2017


Highlighter, ik vind het wel een beetje een ding. Ik vind de glow prachtig, maar ook snel te veel. Soms heb ik het idee dat een tint die me de ene dag geweldig staat, de andere dag compleet de plank mis slaat. Ik heb dan ook graag veel verschillende highlighters om uit te kiezen, inmiddels ben ik er wel achter dat ik een warme tint vaak mooier vind dan een hele koele, zilverachtige. Vandaag laat ik jullie een poeder highlighter van Beebee zien, die ik ontving in de Blux Box.


Beebee was bij mij vooralsnog onbekend, de website verteld bij dat het om een Europees merk gaat, dat sinds 2015 bestaat en dat het merk geliefd is bij make-up artiesten. Beebee staat voor schoonheid en is bedoeld voor stijlvolle vrouwen die weten wat ze willen. Kwaliteit is bij Beebee een belangrijke factor, elk product word dan ook getest door een visagist, ze willen hiermee professionele cosmetische kennis en wetenschappelijke innovaties op make-up gebied toegankelijk maken voor iedereen.


Deze warme highligter is sterk gepigmenteerd en verrijkt met Marula olie, door de toevoeging van olie aan een highlighter, is het effect op je huid een stuk rijker en ontstaat er een bijzondere glans. De textuur is zacht en ondanks de poedervorm doet de textuur wat romig aan, hierdoor smelten de kleur en het effect mooi samen met je huid en je andere make-up. Online heb ik niet kunnen traceren of dit merk dierproefvrij is, als iemand het wel weet, laat het alsjeblieft achter in de reacties dan plaats ik dat hier:).


Wauw, veel pigment een mooie glans zonder glitters en een prachtige, warme gloed.


Op het gezicht erg mooi en precies mijn smaak. Subtiel, maar toch wel aanwezig, erg mooi.
Overige make-up:
- Wimpers van Nonna´s Beauty
- Foundation van No7
- Poeder van Dr. Hauschka
- Lipstick van Doucce


Ik ben dus blij, de kleur vind ik prachtig en de textuur is erg bijzonder. Redelijk romig maar toch nog mooi uit te blenden en te verdelen, niet dat je van die romige klontjes krijgt zeg maar. Voor €21,50 vind ik dit zeker geen goedkoop product maar wel een prima prijs voor een goede highlighter waar je lang mee doet. Je vind ´m op de webshop van Beebee via deze link.
Kende jij Beebee al?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!