Beauty | Doucce Click Click Lipstick ¨Jelly Bean¨

vrijdag 5 mei 2017


In de BLUX Box van april zat onder andere deze lipstick, zoals je al kon zien in deze unboxing. Deze toffe lipstick van het Amerikaanse merk Doucce deed me een beetje denken aan ¨Faux¨ van MAC, alleen dan wat rozer. Hij leek me vooraf prachtig en ik laat ´m dan ook graag aan jullie zien.


Het Amerikaanse merk Doucce is in een korte tijd enorm populair geworden onder make-up artiesten wereldwijd, deze Click Click Lipstick, is een van de bestsellers. De verpakking heeft een ¨klikmechanisme¨; je klikt om ´m te open en klikt dan weer terug om de lipstick weer vast te zetten, zo gaat je lipstick niet open in je tas bijvoorbeeld. Ook blijft een lipstick waar geen lucht bij kan komen, langer goed dan eentje ¨met¨ lucht.


De lipstick zou verzachtend en hydraterend werken en een superzachte en mooi glanzende finish hebben. Volgens de verhalen op internet zou de lipstick een hoog pigment hebben en heel lang blijven zitten. Op de site van Doucce zelf, vind ik 16 kleuren en staan ook de kleurnamen beschreven, die kon ik op de verpakking niet terug vinden. Mijn kleur heet dus ¨809 Jelly Bean¨, op de verpakking vind je alleen het nummer terug.


Deze kleur kwam er af na één dun laagje, een hele goede dekking dus. De lipstick voelt heel erg romig en brengt makkelijk en precies aan. Als ik het qua kwaliteit moet gaan vergelijken, kom ik toch echt op MAC uit.


Ik ben heel blij, mooie kwaliteit en de kleur past ook bij me. Het is natuurlijk altijd afwachten wat voor kleur je krijgt in zo'n Box en qua lipstick ben ik erg kritisch. Hij is wel echt anders dan ¨Faux¨ van MAC maar toch wel een ¨my lips but better¨ kleurtje.


Ik ben dus heel blij verrast. De verpakking vind ik niet per se heel noemenswaardig maar de kleur, het effect en het gemak van aanbrengen vind ik echt geweldig. Voor €22,50 wat mij betreft een echte aanrader, ik heb ik ieder geval nog veel meer mooie kleuren gezien:).
Was jij al bekend met dit merk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!