Nails | REPOST: Essie ¨Licorice¨

zondag 29 januari 2017


 Essie blijft toch mijn ultieme favoriet qua nagellak. Toen ik op zoek was naar een mooie glanzende zwarte lak kwam ik dan ook snel bij het Essie-schap in de Etos terecht. Ik nam "Licorice" mee naar huis en lakte, uiteraard, meteen m'n nagels.


Licorice zit in het vaste assortiment bij Essie en is eigenlijk ook de enige klassieke zwarte lak die ze hebben.


Ik kan jullie hele verhalen gaan vertellen over de kwaliteit van het kwastje en de houdbaarheid van de lak maar Essie is niet voor niks mijn favoriet natuurlijk. 


De meesten zullen zelf ook wel een lakje van dit merk hebben en weten dat Essie prima lakt en gewoon goed blijft zitten. Geen uitgebreide review dus maar gewoon wat foto's:)
Wat is jouw favoriete lakje van Essie?

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!