Food | Marks & Spencer Mini Bites

zaterdag 28 januari 2017



Jongens, ik heb nu toch wat lekkers ontdekt.. Of nouja, niet echt ontdekt, ik zag een emmer met zeer aantrekkelijke inhoud voorbij komen in een vlog van Vera Camilla en stormde naar de betreffende winkel. Vandaag laat ik jullie twee flinke bakken met daarin vrij goddelijke snacks zien.



Tja, hoe moet ik beginnen.. Marks & Spencer verkoopt dus vrij grote emmers met verschillende bites. Aangezien M&S vrij prijzig is en twee emmers mee nemen wel €1,40 scheelde, vond ik dat een zeer geldig excuus om twee smaken mee te nemen ¨om te testen voor mijn blog¨. Aanrader jongens, zo´n foodblog, kun je mooi je winkelwagen volpleuren onder het mom van werk. Anyway, ik nam de variant ¨Tea Cake¨ en ¨Rocky Road¨ mee.


Rocky Road Mini Bites €3,70/225gram
Mini clusters of sultanas, marshmallows, glace cherries, crispy rice, biscuit pieces and crunchy oats, smothered in milk chocolate.
Jongens, van deze beschrijving alleen al wordt je toch al opgewonden? De meeste dingen zullen jullie zelf wel kunnen vertalen, glace cherries zijn tot mijn verdriet geen kersen maar van die felrode bolletjes die je bij een certain hotelketen op je appelmoes kreeg.


Tea Cake Mini Bites €3,70/280gram
Clouds of velvety marshmallow on biscuit bases, all smothered in gorgeous milk chocolate.
Jippe, simpel maar lekker leken deze me. Ik moest wel een beetje huilen want op mijn Nederlandse bon staat ¨minizoenen¨ en toen was ik even bang dat ze naar zo´n zoending (mag ik negerzoen zeggen?) zouden smaken en die vind ik niet te vreten.


Ik kan jullie in ieder geval vertellen dat ze beide vreselijk lekker zijn. De Tea Bites zijn simpel, schuimig en erg lekker, de Rocky Road dingen zijn een ander verhaal.. De RR bites zijn werkelijk fan-tas-tisch als je het mij vraagt. Een fijne combi van chocolade, crunchy rijst en goddelijke marshmallow, de rozijntjes zijn een aangename toevoeging. Ik vind dit denk ik wel een van de lekkerste snacks die ik ooit heb gegeten, perfect gecombineerd, perfect uitgevoerd en heel erg verrassend. Dit was, geloof ik, ook de variant die Vera liet zien in haar video, eeuwige dank voor Vera dus.


Ik had het bovenaan al een beetje verklapt maar de snacks van Marks & Spencer zijn zeer goed in de smaak gevallen met Rocky Road als ultieme topper. De emmers kosten dus €3,70 per stuk, nu was het 2 voor €6, ik weet eerlijk gezegd niet of dat altijd is. Ik vind het vrij veel geld, zeker voor iets simpels als de Tea Bites, voor Rocky Road zou ik het wel uitgeven, die zijn echt bijzonder ten opzichte van andere snacks. Je vind Marks & Spencer trouwens in Amsterdam en Den Haag.

1 opmerking:

  1. Ze zien er erg lekker uit! Volgende keer als ik in Amsterdam ben neem ik ze misschien wel mee. Ik kom wel vaker bij Marks and Spencer want ik vind het altijd leuk om te kijken. Ik koop alleen bijna nooit wat want het is best duur allemaal. Ik hoorde trouwens dat ze hun filialen in Nederland gaan sluiten.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!