Body | Lush The Experimenter Bath Bomb

dinsdag 17 januari 2017


Sinds ik geen eigen bad meer heb zijn reviews van bad producten hier schaars. Afgelopen weekend in Antwerpen heb ik met heel erg veel plezier deze kleurrijke bath bomb van Lush geprobeerd.


The Experimenter is niet zo maar een bath bomb, maar een enorm spectaculaire en niet voor niks een van de populairste badproducten van Lush. Deze bomb laat je spectaculaire kleuren zien en verschillende geuren ruiken, waaronder vanille. Een spectaculaire bath bomb van Lush is natuurlijk niet compleet zonder glitters, die vind je dan ook binnenin.


Naast verschillende soorten vanille vind je in deze bomb ook vetiverolie, dit herstelt en ontspant. Naast spectaculair qua kleuren en geuren, belooft deze bal dus ook een rustgevend effect na je badje. Ik ging uiteraard voor het ontspannende effect en kan je alvast vertellen dat ik optimaal heb genoten.


Allereerst zijn de kleuren in bad heel spectaculair. Door elkaar heen mengen zich onder andere roze, blauw, geel en paars. Uiteindelijk krijg je een diep blauw bad met een lichte glitter (die de komende dag nog op je huid zichtbaar is), ik heb veel bruisballen geprobeerd maar qua verschillende kleuren vond ik dit een van de mooiste, echt spectaculair en prachtig om te zien hoe de kleuren door elkaar heen lopen. De reden dat ik geen foto van het badwater heb is dat het licht in de hotelbadkamer voor een foto echt te slecht was, als je googled, of op deze link klikt, zijn er echter zat foto´s te vinden.

Qua geur vind ik ´m lekker maar niet extreem speciaal. Ik ruik licht vanille en daar doorheen een kruidige, warme geur, ontzettend lekker en zeker bevorderlijk voor het ontspannende effect.


Wat mij betreft een spectaculaire bal die echt zorgt voor een feestje in bad. Mooie kleuren, mooie effecten en een lekkere geur. Ook bevat de bal knettersnoep, dit merk ik niet per se terug of wellicht heb ik het gewoon gezien maar vond ik het niet veel anders dan het normale bubbelen van een bath bomb. Aanrader als je op zoek bent naar iets bijzonders en te vinden voor €5,99 bij Lush. Zoals altijd bij Lush worden zowel de ingrediënten als het eindproduct niet op dieren getest.

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat je geen foto van je badwater hebt, want hij klinkt echt ontzettend mooi! Ik heb wel een bad maar ga er veel te weinig in eigenlijk... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Thanks voor je comment! Ik heb een linkje nav je reactie toegevoegd waar je foto's van het badwater kunt zien:)

      Verwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!