Life | 10 dingen die je denkt bij winters weer

zaterdag 14 januari 2017


Het is winter. Of in elk geval nu ik dit zit te typen, ligt er een kraakvers laagje sneeuw en is het treinverkeer ontspoort. Natuurlijk zijn er allerlei gedachten die er bij je opkomen met dit soort weer, ik maakte een lijstje.

"Hoe lang kan ik binnen overleven met de inhoud van mijn voorraadkast?"

"Zouden mijn Nikes waterdicht zijn?"

"Moet ik de buurvrouw aanbieden om boodschappen te doen?"

"Het zou zo tof zijn als ik op mijn snowboard naar school kon".

"Zouden de treinen wel rijden?"

"Waar zijn mijn wollen sokken?"

"Nog twee maanden en ik kan weer zonder jas naar buiten".

"Zouden we kunnen schaatsen deze week?"

"Is er nog erwtensoep?"

"Ligt er nog een slee in de schuur?"

Gelukkig duurt dit winterse weer in Nederland altijd maar even, want ik vind het maar even leuk, en dan vooral als ik niet naar buiten hoef.
Wat komt er in jou op als het begint te vriezen en sneeuwen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!