Life | December 2016: Winter, feestdagen en veel pakketjes..

woensdag 4 januari 2017


Het is alweer 2017, de eerste week klinkt dat altijd zo onrealistisch. Al met al was 2016 een gek jaar voor mij, met veel onverwachte dingen die helaas niet altijd leuk waren. Vandaag neem ik jullie mee in de laatste maand van 2016, december. Overigens kun je op mijn Instastories altijd wat meer van mijn avonturen zien, daar ben ik redelijk actief.


In december werd het echt koud en kreeg zo´n beetje iedereen griep, ook ik. Ik snotterde wat af, en hees me in warme wintertruien. Dit leuke, babyblauwe exemplaar vond ik bij Primark tijdens een van mijn 4 bezoekjes deze maand, oeps..


December was ook de maand van de feestelijke collecties zoals deze van Etos bijvoorbeeld. Bij Etos was ik ook te gast op een kerstevent waar we alle producten konden bekijken en heerlijke hapjes naar binnen werkten. Met kerst zelf at ik vooral heel veel en sloofde ik me uit in de keuken, daarover later meer.


Bij de feestdagen hoort natuurlijk een extra make-upje. Dit leuke kitje van L´Oreal deed het prima!


Dit zijn mijn meest gelikede foto´s in 2016 (als je dit ook wilt, Google even op ¨best nine¨). Altijd leuk om terug te zien en net zoals vorig jaar onder andere weer Tony´s, nagels en lekker eten. Over mijn blog heb ik veel nagedacht de laatste tijd omdat bepaalde dingen beduidend beter worden gelezen dan andere. Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik gewoon door ga op de manier hoe ik het leuk vind en dat dat eigenlijk ook wel prima werkt.


Het was natuurlijk Kerstmis! Enigszins trots produceerde ik deze kersttaart die er lekkerder uit ziet dan die smaakte.. Voor de komende tijd staat er in ieder geval nog een Red Velvet Cake op de planning en iets met bananen en chocolade..


Voor de feestdagen liet ik mijn nagels extra feestelijk doen. Erg leuk die glitters alleen ik vind het bij nepnagels altijd zo zonde dat het zo snel uitgroeit.


Het was sale bij Lush en ik ging flink los. Ook kreeg ik bij Lush Den Haag een heerlijke haarbehandeling. Mijn shoplog en een verslagje van de behandeling, kunnen jullie via deze link lezen.

Op dit moment heb ik nog steeds lekker kerstvakantie en staan er veel leuke dingen op de planning voor januari. Bovenaan het artikel vertelde ik het ook al, op Instastories ben ik erg actief en kunnen jullie (in iets minder perfecte plaatjes) zien wat ik allemaal uitvreet.
Hoe was jullie december?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!