Stapelreview | MEGA Opgemaakt met o.a. Lush, Rituals en Philosophy

donderdag 15 februari 2018



Mijn laatste opgemaakt artikel stamt alweer uit november 2017. Doordat ik onverwacht in het ziekenhuis terecht kwam, liep mijn blogplanning wat anders dan normaal. Ik bewaarde de afgelopen maanden wel alles wat ik op maakte en laat dat vandaag (kort) aan jullie zien. Pak er vooral een kopje thee bij want het is een lange lijst! Mocht ik een volledige review geschreven hebben over het product dan kun je daar terecht komen door op de naam te klikken. Let´s go!


Een lekker verzorgend masker die je haar heel goed ontklit en het echt zacht en glanzend maakt. Ik denk een van de betere maskers die ik heb geprobeerd, de honinggeur vond ik ook heerlijk! Geen heel goedkoop masker maar ik heb er relatief lang mee gedaan, aanrader!

Tony Moly Banana Lipbalm €9,90
Prima lippenbalsem met een zachte substantie en een lekkere bananengeur. Handige verpakking, geen fantastische kwaliteit maar ook geen uitdrogende werking.

Fijn spul! Ik vond deze vooral erg goed wanneer ik een puist voelde opkomen, als ik dan wat aanbracht kwam de puist meestal niet door. Al bestaande puistjes droogt ´ie ook wel wat uit maar daarvoor vind ik ´m minder succesvol.


Lush Veganese Haairconditioner €7,45/100g
Op zich geen slechte conditioner, hij verzwaard je haar zeer zeker niet maar komt qua verzorging net wat te kort. Mijn haar werd er niet helemaal van ontklit, ik zou ´m dan ook niet opnieuw kopen.

Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met deze shampoo. Hij wast mijn haar heel goed schoon en ik hoef het duidelijk minder vaak te wassen als ik deze gebruik. Mijn haar ziet er gezond en glanzend uit en breekt minder af, erg prettig. Echter is mijn haar onder de douche na het wassen echt heel stug en zelfs klitterig. Ik gebruik altijd conditioner maar ik geef toch de voorkeur aan een shampoo die mijn haar voor het grootste gedeelte al glad en klitvrij maakt. Prima shampoo wel, alleen een goede conditioner is wel een vereiste, ik zou ´m denk ik niet opnieuw kopen. 

Prima scheercrème, niet ideaal voor een wintervacht maar wel voor kortere haartjes of stoppels. Ik ben vooral fan van deze omdat het de enige scheercrème is waarbij ik nul irritatie of ingegroeide haartjes krijg.

Lush American Cream Haarconditioner €14,75/250g
Ontzettend verzorgende conditioner die het haar heel zacht maakt maar ook wel wat verzwaard. Hij ruimt naar vanille met een toefje aardbei, ik ben geen fan van de geur maar door de goede herstellende werking toch een fijn product. Ik zou ´m niet opnieuw kopen omdat ik andere conditioner fijner vind.

Lush Sugar Plum Fairy Lip Scrub €8,95
Deze limited edition lipscrub heb ik al vrij lang staan, hij is inmiddels flink over de datum en niet op. Ik vind de scrubs van Lush perfect qua ¨stevigheid¨ en deze rook ook heerlijk alleen de verpakking vind ik niet heel hygiënisch waardoor ik ´m amper gebruik. Ik zou dan ook niet snel opnieuw een lipscrub van ze kopen, mits ze ze in een tubetje of stickvorm gaan maken.


Ik vond deze doekjes geweldig in gebruik, ze reinigen goed, ruiken lekker en laten mijn huid zacht achter. Wel vind ik ze erg prijzig, in de aanbieding een aanrader zullen we maar zeggen.

Kneipp Muskel Aktiv Badkristallen €4,49
Deze grote pot nam ik vorig jaar mee uit Duitsland en hij ging onlangs op. Hij is heerlijk als je last van je spieren hebt en ruikt kruidig en warm. Ik koop deze bij de Duitse supermarkt of Duitse drogist.


Geen topper onder de douchebodylotions maar hij werkt prima, lekker geurtje ook. Ik vind dit soort producten over het algemeen echt een aanrader, mijn benen zijn met frequent gebruik echt stukken minder droog.


Mega oude review dit, lach me vooral niet uit. Dit tubetje van Gosh had ik al eeuwen en word volgens mij niet eens meer verkocht. Het was echt geweldig, en ik mis ´m nu al. De vloeistof zorgde er in combinatie met drie ijzeren balletjes voor dat je wallen wegtrokken en de huid onder je ogen er echt fris en fruitig uit zag. Echt een goed product, ik ga zeker op zoek naar een vervanger en zal die dan met jullie delen.


Beide geweldige crèmes. Ze ruiken bijzonder maar lekker, ze smeren lekker en hebben een goede balans tussen verzorgend zijn en niet te vet. Ik ben enorm fan van dit merk en deze potjes waren zeker niet mijn laatste. Enige minpuntje vind ik dat de crème vrij dun is en daardoor soms wat onhandig, verder top.


Biolsilk Silk Therapy €28/355ml
Dit spul begon ik te gebruiken toen ik jaren geleden extentions had. Wat mij betreft is het echt het beste wat er bestaat voor eigenlijk alle haarproblemen. Het wordt er minder droog van, het gaat mooi glanzen zonder vet te worden en het ontklit, prijzig maar zeer goed!


Heerlijke verzorgende douche olie, de geur is wel erg zoet, daar moet je van houden. Qua schoon gevoel vond ik deze medium, als je echt vies bent, bijvoorbeeld na het sporten, vind ik deze niet voldoende. Eerder een luxe verzorgend product dan een reinigend product.

Max Factor False Lash Effect Mascara €7,50
Al de zoveelste verpakking van deze mascara die ik opmaal. Hij klontert niet, loopt niet uit en separeert goed. Mega fijn product die mijn wimpers langer, dikker en zwarter maakt, mega aanrader!  

Wat mij betreft niet voor niks een hele populaire lippenbalsem. Mijn lippen worden hier extreem zacht van, niet te vergelijken met andere producten. Deze specifieke variant laat een lichte roze tint achter, erg mooi.


Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel €41,50/125ml
Heerlijke moisturizer voor een vettere huid. Hij is luchtig maar hydrateert toch goed, één van mijn favorieten! Ik vind ´m zeer aan de prijs maar je doet er dan wel erg lang mee én er zijn vaak aanbiedingen of setjes voor minder geld te koop.

Een van de fijnste lippenbalsems die ik ken. Hij hydrateert lang en goed en geeft een gezonde glans zonder witte gloed. Deze variant geeft een klein beetje een kleurtje af, heel subtiel in de tint van mijn eigen lippen.


Een olie-achtig serum voor je haar, werkt prima, ietwat vettig maar wel lekker.

Lekkere spray die mijn haar makkelijk doorkambaar maakt en het een mooie glans geeft. Niks op aan te merken en een absolute budget aanrader!


Lekkere frisse crème, ondanks de prijs een echte aanrader. Hij voel licht aan, trekt niet en 
is niet vettig.

Ik vond dit, ondanks dat het geen hele intensieve was, echt een hele prettige reiniger. Hij voelt heerlijk aan op mijn huid en irriteert totaal niet. Bij een flinke laag make-up heb je wel wat meer nodig maar je huid wordt hier zo lekker zacht van. Fors aan de prijs wel in vergelijking met andere reinigingsproducten maar ik vind het het wel waard.


Flink wat producten dus en ook zeker dingen die ik al lang in huis had. Ik probeer wat meer producten op te maken omdat ik merk dat ik veel weg doe wat over de datum is. Natuurlijk geef ik zo veel mogelijk weg omdat ik nooit alles zelf op kan maken maar veel producten test ik een tijdje voor mijn blog en niet iedereen is blij met half opgemaakte verpakkingen. Ik weet nog niet helemaal hoe ik het volgende maand ga doen met mijn opgemaakte producten, ik kijk denk ik even hoeveel items het zijn en spaar ze anders weer op.
Gebruik jij ook een van bovenstaande producten?

*Dit artikel bevat producten die ik heb gekregen.

1 opmerking:

  1. Je hebt echt lekker veel opgemaakt, ik ben vooral benieuwd naar de reinigingsdoekjes van Philosophy x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!