Life | Januari 2017: Bloggen, tentamens en uitjes..

vrijdag 3 februari 2017


Ha allemaal! Januari was eigenlijk best leuk. Niet extreem spectaculair maar gewoon fijn. Vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal uitgevreten heb de afgelopen maand.


Toen januari begon was het kerstvakantie. Ik heb mijn best gedaan om daarvan te genieten maar zat er even flink doorheen qua energie. Ik ontdekte wel het boek ¨Hygge¨ bij de kringloop, heel fijn!


Ik ging een weekendje naar Antwerpen en dat was zoals gewoonlijk heel fijn. Ik heb een klein beetje gewinkeld, heel veel gegeten en ontzettend genoten. Wat is Antwerpen toch een fijne stad, stiekem zou ik daar nog best eens naar toe willen verhuizen..


Bij een hotelovernachting met bad hoort natuurlijk Lush. Ik heb ¨hard gewerkt¨ en probeerde onder andere The Experimenter uit, de review kun je hier lezen.


Op school was het de afgelopen weken mega druk en niet altijd leuk. Naast mijn normale lessen volgde ik ook een vak omtrent portretfotografie, zo fijn! Mijn tentamens heb ik helaas redelijk verknald, daar heb ik even flink van gebaald maar maandag begint het nieuwe blok; een frisse start.


Super cliché dit maar wat was het koud hè jongens. Ik vind kou een van de grootste verschrikkingen ter wereld maar kon het toch niet laten om onderweg naar stage te stoppen voor deze foto. Mijn stage zit op een prachtige locatie in Utrecht en met het winterse weer was het allemaal extra mooi.


Ik liet mijn nagels weer bijwerken en dat was een succes dat van korte duur was. Als ik in Tiel mijn nagels laat doen, blijft het altijd een maand perfect. In Utrecht op het station ben ik helaas niet zo tevreden. Vaak worden er foutjes gemaakt en na nog geen twee weken krijg ik vaak al beschadigingen, zonde.


Ik mocht weer een keer komen eten bij Wagamama ter ere van de nieuwe sapjes, het was heerlijk zoals gewoonlijk. Echt jongens, als je ooit in Rotterdam, Amsterdam of Antwerpen bent, ga naar Waga; succes verzekerd.

Al met al een fijne maand waarin ik druk was met school maar ook veel leuke dingen mocht doen voor mijn blog. Overmorgen heb ik een fijn etentje gepland staan en verder lijkt het een rustige maand te worden.
Hebben jullie plannen voor februari?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!