Beauty | Trekpleister Micellair Water 3 in 1

donderdag 23 februari 2017


Tot voor kort had ik nog nooit iets van Trekpleister geprobeerd, niet omdat ik de winkel stom vind maar, omdat er in mijn woonplaats of andere plaatsen waar ik vaak kom geen filiaal zit. Onlangs kreeg ik van Trekpleister een flinke doos met daarin producten van trekpleister, op deze Instagramfoto zie je wat meer. Eén van die producten was dit flesje micellair water, ideaal om make-up te verwijderen op een snelle maar toch milde manier.


Dit micellaire water is extra geschikt voor de droge en gevoelige huid en reinigt, zuivert en verfrist. Ik heb geen droge huid, eerder een gecombineerde, maar toch is dit product prima geschikt voor mij en eigen alle andere huidtypen. Misschien dat je met een echt vette huid een wat heftiger product nodig hebt maar het kan sowieso geen kwaad. Micellair water staat er om bekend make-up snel en grondig te verwijderen en ook geschikt te zijn voor oogmake-up.


De substantie bevat geen geur- of kleurstoffen en ruikt eigenlijk nergens naar, geen overdreven aanwezige lucht maar ook geen gekke of alcohol-achtige lucht. Prima eigenlijk, ik vind het altijd fijner om op mijn gezicht, zeker met reinigen geen producten met parfum te gebruiken.


To be honest, ik vind ´t allemaal niet geweldig. De substantie werkt prima, mijn make-up wordt goed verwijderd en niet uitgesmeerd. Echter, hou ik na het reinigen een beetje een gekkig gevoel over, alsof er een laagje achter blijft op mijn huid. Het prikt allemaal niet, het irriteert ook niet maar ik heb ook niet echt een fris gevoel na gebruik. Ik vind €2,49 vrij goedkoop ten opzichte van andere, vergelijkbare producten. Je krijgt eigenlijk gewoon waar je voor betaald, een prima product wat niet echt uit blinkt. Ik zou ´m zelf niet opnieuw kopen, ik geef dan liever wat meer uit voor een product wat ik echt heel erg fijn vind. Als je niet zo veeleisend bent en niet veel te besteden hebt; prima product.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!