Blog | Meest gelezen artikelen tot nu toe!

woensdag 22 februari 2017


Regelmatig check ik hoe mijn artikelen het doen en dat levert soms flinke verrassingen op. Ik merk dat jullie ¨makkelijke¨ artikelen het meest lezen. Een simpele review van een lipproduct, een lijstje of een persoonlijk artikel. Vandaag laat ik jullie zien welke artikelen die ik tot nu toe schreef in 2017 het beste gelezen zijn. Je kunt op de naam van het artikel klikken om er terecht te komen.


Sowieso merk ik dat reviews van bijzondere, wat meer onbekende of bio merken het goed doen bij jullie. Deze review van deze lipbalm viel dan ook goed in de smaak.


Een grappig (bedoeld) artikel die veel mensen denk ik herkenbaar vonden.


Een review van dit luxe, bio product. De MAC onder de biologische merken heb ik me laten vertellen


Valentijnsdag is natuurlijk al eventjes geleden. Dit artikel kun je nog steeds gebruiken als inspiratie voor de meest gekke cadeaus..


Artikelen over challenges, besparen of andere persoonlijke verhalen en uitdagingen vallen altijd goed in de smaak. Deze maand stelde ik mijzelf een pittig doel; een maand niks kopen, in het artikel vertel ik daar meer over.

Ik ben benieuwd of jullie deze artikelen al kenden en welke jullie zelf het leukst vinden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!