Hair | Etos Eigen Merk Haarborstels & Kammenset

zondag 26 februari 2017


Een haarborstel of kam heeft elk meisje wel denk ik, niet gek dus dat Etos nu met een eigen set borstels en kammen komt. Verschillende borstels van prima kwaliteit en een uitgebreide kammenset van 5 kammen, alles voor een huismerk prijs. Ik ontving twee borstels en de kammenset en vertel jullie graag wat meer.


Kammen gebruik ik eigenlijk nooit, die zal ik dan ook verder links laten liggen in deze review, wel kan ik vertellen dat de set €3,99 kost. Wat ik wel al jaren trouw gebruik, is mijn Tangle Teezer, deze borstel glijdt door mijn haren heen en bevalt mij zeer goed. Ik was dan ook benieuwd naar deze twee nieuwe borstels, zouden ze aan mijn wensen kunnen voldoen? Ik ga vooral letten op doorkambaarheid, ik wil niet hoeven trekken. Natuurlijk wil ik ook een gladde coupe, geen pluizenbol én wil ik geen pijnlijke pinnetjes langs mijn hoofdhuid.


Extra Smooth Borstel €5,99
Deze mooie, simpele houten borstel heeft metalen pinnetjes zou ideaal zijn om zelfs de meest hardnekkige klitten uit je haar te halen. Hij kan op droog en nat haar gebruikt worden, dat laatste doe ik, in verband met haarbreuk, echt zelden.

Ik was eigenlijk meteen heel verrast bij het gebruik van deze borstel. Zo simpel als met de Tangle Teezer gaat het niet maar mijn haar wordt op een fijne manier ontklit. Het is precies de goede middenweg tussen lekker stevig borstelen en niet trekken door je haar heen. Mijn haar pluist niet, is mooi glad en bevalt mij goed.



Extra Smooth Borstel €5,99
Dezelfde naam? Ja ook deze borstel is bedoeld om je haren extra glad te maken, alleen dit keer met kunststof pinnetjes en een extra grote borstel.

Ook deze vind ik fijn, de houten variant wint het alleen toch. De borstel voelt net iets harder en net iets minder efficiënt aan. Ik kan me wel voorstellen dat als je super lang of veel haar hebt, zo'n groot formaat erg handig is.


Ik ben niet helemaal om, in ieder geval niet zo om dat ik mijn Tangle Teezer inruil. De houten borstel vind ik wel een fijne reserve en gebruik ik zo nu en dan. Elk haar heeft natuurlijk weer baat bij een andere borstel en iedereen heeft weer andere eisen. In ieder geval kun je bij Etos nu een aantal verschillende borstels vinden voor een klein prijsje, zo zag ik ook een ronde borstel voorbij komen waar ik erg benieuwd naar ben:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!