Nails | Kiss Galaxy Nagelstickers

vrijdag 4 juli 2014


Na het vertrek van Sephora, en daarmee mijn favoriete nagelstickers, uit Nederland had ik de hoop al een beetje opgegeven. Essie komt in de buurt maar de printjes vind ik niet zo, de rest vind ik niet eens het benoemen waard. Toch nam ik weer een setje mee bij ICI Paris, dit keer van Kiss. Ik vond de print zo geweldig dat ik besloot het een kansje te geven.

Kiss
De site van ICI Paris leerde mij dat Kiss de grootste fabrikant en distributeur ter wereld is in nagelproducten van professionele kwaliteit. Ze begonnen in nagelsalons en lever nu makkelijk te gebruiken kitjes voor thuis. Kiss is niet in de webshop van ICI Paris verkrijgbaar, wel in de winkels.

Ik betaalde ongeveer €10 bij de kassa, hiervoor krijg je een setje van 40 stickers, 20 tips en 20 stickers voor de hele nagel. In de praktijk kun je één keer goed je hele nagels bestickeren. De andere 20 kun je wel gebruiken maar je zult ze toch echt moeten bijknippen.

De tips heb ik nog niet geprobeerd maar de stickers wel!
Het opplakken ging vrij lastig want de stickers krullen om en zijn vrij stevig. Geduld bewaren en rustig plakken dus. Er zit een vijltje bij zodat je de randjes kunt omvouwen en goedvijlen. Ik raad aan de stickers bovenaan je nagel af te knippen met een nagelschaartje. Met vijlen beschadig je de stickers waardoor ze minder goed blijven zitten.

Op de verpakking word aangeraden de nagels te sealen met een gelcoat, dat heb ik gedaan. Ik had geen Kiss gellak maar die van Essence, ook prima toch. Mocht je geen gellak in huis hebben dan kan een gewone topcoat ook.

En en en..?
Ze zitten er nu ruim een week op zonder problemen! Ik ben echt ontzettend positief verrast. Aan de bovenkant beginnen nu een paar kleine lelijke plekjes te komen maar ik gok dat ze nog een week meegaan. Ik heb afgewassen, schoongemaakt en totaal niet voorzichtig gedaan en ze zitten gewoon nog! 1x zag ik een los randje die heb ik even bij gelakt met een topcoat.

Eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht. Mocht je deze stickers ook kopen, gebruik ze dan zeker met een gelcoat er overheen! Bij een vriendin had ik de overige stickers bijgeknipt en geplakt en een gewone topcoat gebruikt. Dit hield helaas nog geen dag vol..

Hebben jullie wel eens iets van Kiss gebruikt?


5 opmerkingen:

  1. Oh ik vind het printje wel erg leuk zeg! 10 euro klinkt veel maar je krijgt er wel erg veel stickers voor terug, normaal heb je er maar 10 of 12, dus dat vind ik erg positief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het printje wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe print! En fijn dat ze zo goed blijven zitten. Ik heb een keer nagelstickers van L'Oréal Paris geprobeerd, maar die waren na een dag alweer lelijk geworden..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is echt gaaf! Ik vind het ook niet echt op stickers lijken. x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!