Beauty | Clinique Chubby Stick Shadow Tint For Eyes

zondag 27 juli 2014


Deze stick stond al maanden op mijn verlanglijstje, en nu eindelijk in huis en een review!

Ik ben al jaren groot fan van de Chubby Sticks voor op je lippen, niet gek dat ik ook benieuwd was naar de oogschaduwversie toch?

Deze stick koop je bij vrijwel iedere parfumerie en online voor €20, er zijn 11 tinten.
Ik ging lekker veilig, voor een bruintint.

Ik vind het mooi om deze stick te gebruiken als een soort eyeliner, boven en onder mijn oog een klein lijntje, je kunt 'm natuurlijk ook over het hele ooglid gebruiken.
Voor mij is de ronde punt een nadeel, die had ik liever wat scherper gezien, ik probeer nu vooral de zijkanten te gebruiken zodat ie vanzelf wat scherper word.
Als je de stick over het hele ooglid gaat gebruiken is een oogschaduwbasis een aanrader, grote kans dat de stick anders in je crease kruipt.


Op de swatch op mijn arm zie je dat 'ie vrij veel lijkt op het potlood van NYX dat ik eerder testte, iets minder shimmer maar evenveel pigment.

Clinique is zeker fijn voor mensen met gevoelige ogen, ik heb nooit ergens last van, hoe veel ik ook gebruik. Bij andere merken heb ik wel eens een prikkend gevoel of uitslag achteraf.

Ik heb het potlood 's ochtends aangebracht en besloot de dag af te wachten. 
Mocht je willen blenden; doe dit meteen na het aanbrengen, de stick droogt snel op en dan is er geen beweging meer in te krijgen.
Tegen etenstijd was de kleur ietsje vervaagd maar nog prima te zien. Voor ik ging slapen was er nog genoeg kleur over om echt te gaan verwijderen met make-up remover. Een stuk beter dan NYX dus, wat ook wel mag voor 5x die prijs ;).

Clinique heeft me wederom niet teleurgesteld, meer kleurtjes gaan op de verlanglijst!

Vinden jullie Clinique ook zo fijn?

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!