Life | Instadiary: Juni

woensdag 2 juli 2014

 Juni ging snel, vooral omdat ik 2 weken op vakantie was. Niet heel veel foto's dus want ik had al een speciaal artikel met vakantiefoto's.

Ik testte deze spray van Aussie, vooral voor mensen met lang haar een topper!

Ik ben een fanatiek HEMA-ontbijter maar ging nu een keer naar Bakker Bart. Voor €2,50 krijg je een goed belegd mini-Bartje, een croissant met boter en jam, sinaasappelsap en koffie of thee. Heerlijk en voor herhaling vatbaar!

Ik ben best wel trots op deze foto en heel tevreden over deze oogschaduw! De review lees je hier.

Ik deed een leuke manicure met veertjes en maakte een tutorial.

Marshmellows roosteren bij mama in de tuin.

Het was kermis en we gingen in het reuzenrad. De kermis staat altijd op de Waalkade aan de rivier, prachtig uitzicht dus!

Ik ontdekte dit geweldige Griekse merk en schreef er over.

Lief werd kampioen met tennis!

Deze donut was absoluut niet lekker :'(

Deze, van Bakker Bart, wel!

Een fijn pakketje van Miss Bubbles lag op me te wachten toen ik thuis kwam. Ik ben groot fan van de sugar scrubs!

Er is echt te veel lekker snoep op deze wereld. Lees hier meer over deze schatjes.

Ik testte de frisse zeep Bohemian van Lush.

Nog meer Lush! Ook de Tiny Hans gingen door de keuring!

Ik herontdekte de toverbal:) Ik mijn herinnering hadden ze minstens 10 kleuren, blijken er echt maar 3 te zijn..

Jullie kunnen mij volgen op Instagram via deze link.
Wat hebben jullie gedaan in juni?

3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Die aussie spray moet ik ook nog eens uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos, ik moet ook nog iets van aussie proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marshmellowsss aaah dat is lang geleden sat ik dat gegeten heb! Ik wil ook en wel nu na het zien van jouw foto's!
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!