Beauty | Facechart Urban Decay Naked Palette

zondag 13 juli 2014


Mijn zusje is altijd heel goed met oogschaduw (ik wat minder) en ik vraag dan ook graag om haar hulp.
Samen maakten we een facechart met haar Naked Palette (1), in dit artikel leg ik jullie uit hoe je zelf deze oogschaduw kunt aanbrengen. Ik vertel welke kleuren en kwasten we gebruikt hebben, je kunt dit natuurlijk ook met je eigen (vergelijkbare) kleuren en kwasten doen.


Voor de 1e stap gebruikten we kwast nr. 234 van Zoeva; de smokey shader en de kleur "virgin". Deze brachten we subtiel aan onder de wenkbrauw.
Stap 2: Met dezelfde kwast brachten we in de binnenste ooghoek de kleur "sin" aan.
Stap 3: Nu gebruikten we een schuine kwast van H&M en brachten "gun metal" aan in de buitenste ooghoek.
Stap 4: En weer terug naar de Zoeva kwast. Nu "half baked" licht over het hele ooglid.
Stap 5: Nog steeds met de kwast van Zoeva brachten we als laatste de kleur "sidecar" aan over het hele ooglid om te zorgen dat alle kleuren mooi in elkaar overlopen.

Als je deze instructies volgt krijg je een subtiele maar niet te simpele look. Je kunt je eigen kleuren gebruiken en eventueel even Googlen voor de tinten als je zelf geen Naked palette hebt.

4 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gedaan! Zelf gebruik ik geen face-charts. Het hoeft niet zo pro en ik oefen meestal meteen op mijn gezicht. Moet ook kunnen!

    Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site. Het zou leuk zijn mocht je ook meedoen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie look! Het lijkt me een mooie look voor een avondje uit. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie subtiele look heb je gemaakt. Leuk die facecharts :), altijd handig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!