Beauty | Barry M. Summer Love Palette

vrijdag 11 juli 2014

Omdat ik altijd naar palettes grijp met bruintinten vond ik dat het wel eens tijd werd voor iets anders. Bij River Island kocht ik voor €8 dit palette vol pastelkleurtjes!

Barry M. kende ik vooral van de mooie nagellak maar ze hebben dus ook oogschaduw!

Mocht mijn experiment met pastel niks worden dan kan ik in ieder geval de bruine kleur links nog gebruiken;) Zo als je kunt zien bestaat het palette uit 6 kleuren oogschaduw en een highlighter. Bij Miss Lipgloss in de shop werd deze beschreven als blusher die je ook als highlighter kunt gebruiken. Ik zou 'm alleen echt niet als blush gebruiken omdat het nogal een glimmende gouden kleur is. Je krijgt er 2 dubbelzijdige applicators bij, altijd handig.

Hoe mooi de kleuren in het doosje waren, zo lelijk zijn ze op mijn arm. Dit zijn de 3 eerste kleuren (van links) en zoals je ziet zijn ze amper te zien, op de bruine na. Echt heel teleurstellend want ik heb 3 lagen op mijn arm gesmeerd en nog is er amper kleurverschil te onderscheiden.

Ah de andere 3 swatches zijn een stuk beter. Hier zijn tenminste kleuren te herkennen en de highlighter vind ik zelfs mooi!

Wat ik na het maken van deze swatches niet verwacht had is dat je er nog best aardig mee kunt werken en dat het redelijk goed blijft zitten. 
Ik gebruik vaak een van de beter gepigmenteerde kleuren als basis met een mindere als "ooghighlighter". De highlighter/blush gebruik ik als highlighter op mijn jukbeenderen waar die prima bevalt en goed blijft zitten. 
Al met al vind ik het meer een palette om je ogen mooi op te lichten dan om fantastische looks te maken (nou was ik daar toch al niet echt goed in).

Vanwege de slechte pigmentatie van dit palette zal ik niet zo snel een ander palette van Barry M. kopen, al is het echt een plaatje om naar te kijken! Ik ga 'm vast deze zomer nog veel gebruiken maar in de winter val ik toch echt weer terug op mijn oude vertrouwde bruintinten.

Mochten jullie dit palette willen bestellen dan kan dat bij verschillende webshops. Het beste kun je even Googlen op Barry M. Summer Love dan kun je een webshop kiezen die jij het fijnste vind, genoeg mogelijkheden in ieder geval!

Hebben jullie betere ervaringen met Barry M.?

4 opmerkingen:

  1. De verpakking is prachtig. Maar inderdaad de pigmentatie van de oogschaduw valt erg tegen. Jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie pallete op eerste gezicht alleen de eerste swatches zijn beroerd! Jammer maar mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jammer van de pigmentatie :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, dat valt erg tegen zeg...echt jammer! Fijne review :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!