Body | Palmolive Review + Gratis Saunakaartjes

dinsdag 12 april 2016

Vandaag laat ik jullie drie producten van Palmolive zien én vertel ik jullie hoe je een tweede kaartje voor de sauna gratis kunt krijgen. Ik ben zelf geen enorme fan van sauna's wel van spa's waar je in van die lekkere kruidenbadjes enzo kunt. Een sauna moet dus voor mij voldoen aan een aantal lekker baden én een goed restaurant!


Ik probeerde voor jullie een handzeep, een shampoo en een douchemelk. De meeste mensen zullen we eens een product van Palmolive gebruikt hebben vermoed ik. De producten zijn erg betaalbaar en doorgaans van prima kwaliteit.


De Mulberry (moerbij) Handwash heeft een zoete bes-achtige geur met een zeepachtige ondertoon. In de ingrediënten vind je natuurlijke moerbijextraxten en de zeep beloofd mild te zijn voor je huid. De handzeep schuimt prima, geeft een schoon gevoel en doet verder wat je van een handzeep verwacht. Je vind deze bij onder andere Albert Heijn voor €2,99.


De Elke Dag Shampoo gebruikte ik veel toen ik nog extentions had, ik had toen een milde shampoo nodig en vond deze altijd heel prettig werken. De shampoo is naast heel mild ook verzorgend en zorg voor enorm zacht haar, je hebt bijna geen conditioner meer nodig. Je zachte haar heb je te danken aan het kamille extract en de shampoo is PH-neutraal. Bij de Albert Heijn kost deze shampoo nog geen €1, wat mij betreft een aanrader!


De Smooth Delight Douchemelk is een zeer verzorgende crème voor onder de douche. In de ingrediënten vind je macademia-olie en cacao extract. Je huid voelt na gebruik zijdezacht en ziet er mooi uit.De geur is een beetje zeep/olie achtig, niet heel bijzonder maar wel lekker en neutraal. Ook deze is te vinden bij Albert Heijn en kost €2.79.


De producten van Palmolive zijn dus naast de prima kwaliteit heel erg betaalbaar en makkelijk verkrijgbaar bij supermarkten en drogisten. Ik krijg natuurlijk veel voor mijn blog waardoor ik vaak wat apartere dingen probeer en blijf gebruiken, dit zijn echter fijne basics om op terug te vallen.

In samenwerking met Palmolive en Spa Online mag ik jullie dus het tweede saunakaartje gratis aanbieden. Je kunt je kaartjes bestellen via www.spaonline.com/palmolive, met de code "MIRATELLS942" krijg je dan een tweede kaartje gratis, de code is 10 keer te gebruiken dus op is op. De kaartjes die je via deze link koopt zijn te verzilveren tot 30 september 2016. Ik heb inmiddels zelf ook kaartjes besteld en er is echt heel veel keus!

2 opmerkingen:

  1. Palmolive blijft echt fijn basic spul inderdaad! Handig bij AH, gewoon met het boodschappen doen meenemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Palmolive, het is een staple die ik vaak mee had naar het zwembad vroeger! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!