Nails | Primark Nepnagels

zondag 17 april 2016

Bijna twee jaar geleden schreef ik al eens over de nepnagels van de Primark. Omdat ik nu een stuk meer bezoekers heb besloot ik dit product nog maar een keer onder de aandacht te brengen. Twee jaar geleden bevielen ze echt perfect, nu testte ik ze opnieuw.


 De meesten van jullie zullen de zwarte doosjes van €1,50 wel kennen. In dit doosje vind je 24 nagels, de printjes wisselen eigenlijk per week. Qua formaat van de nagels is er voldoende keus, alleen voor de duimen vond ik ze iets te breed.

Mijn eigen nagels waren enorm lang dus het was even flink wennen qua lengte en vorm maar toch vind i het wit met gouden printje erg mooi!


De nagels blijven zonder problemen een week zitten, ik bewaar deze lijm dan ook voor als ik andere nagels wil plakken. Ik heb veel verschillende plaknagels geprobeerd en deze zijn absoluut een van de betere. Dat ze dan ook maar €1,50 kosten maakt het absoluut de moeite waard!

3 opmerkingen:

  1. Goed om te weten! Dacht eigenlijk altijd dat ze heel slecht waren van kwaliteit, maar blijkbaar is dat niet zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, ik wist niet dat ze zo goed blijven zitten! Nu ga ik twijfelen of ik het aandurf :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, zien er heel mooi uit zo! En voor die prijs en houdbaarheid, zeker een goede investering ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!